من از تابستان امسال توی مرکز آی تی اصفهان کار می کنم جای خيلی خوبيه و توی اين مدت بهترين دوستانم را پيدا کردم از واحد سايت مرکزی که همسايه ماست تا آخر راهرو که کلاس ۵
از سايت شروع می کنم ( اينا نظر اصلی من نيست !!!! )
ياشار >>که توی سايت و امان از دستش تا مياد نمی دونم چيکار ميکنه که ديگه از خط خبری نيست.
نفر بعدی پيمان >> که اين ماه و ماه قبل دائم در رفت و امد در مسير تهران به اصفهان
بعديا ديگه تو واحد خودمون هستن اولی فهيمه >> آي اي ايای چی بگم نمی دونم
بعدی نوشين >> مسئول واحد که دليل رفت و اومد پيمان و حدود ۱ ماهی هست که کرج هستن
نفر بعدی اقای مدیر >> که اين چند وقته هند بودن و تمام پيشرفتم می تونم بگم که به خاطر اعتماد ايشون به من بوده چون زمانی که من اومدم هيچی بلد نبودم و حالا ...
بعدی بيتا >> مسئول سايت استاد آن لاين با تلاش و کاری حتما سايت را ببينين عاليه
بعدی ريحانه >> نمی دونم چی بگم اما امان از دستش
بعدی مازيار >> که به تازگی اومده و حسابی ....
بعدی آزاده ۱ >> که بلاگش را که ببينين معلومه ... اما روی سايت آی تی خبر و آمار مراکز کار ميکنه لينک بلاگش
بعدی آزاده ۲ >> فکر کنم جزئی از همون گروه باشه چون مشکوک کار ميکنه
بعدی واخد محترم سخت افزار ( ما که چاکريم ) >> اول آفای مهندس رسول توکلی که نمی دونم چرا هميشه هوله و عجله داره اما دستش درد نکنه
بعدی ميثاق >> که اون هم خيلی زخمت ميکشه البته کم می بينيمشون
و نفر اخر توی اين واحد که چند وقتی که مشکلاتی براشون به وجود اومده ( ازدواج ) که خوب مساما بايد کم پيدا باشن که اين يک اصل ( مورد توجه آقايان اي تي )
قسمت بعى كه خيلي كم ذيىان ولي كاري و پر تلاش واحد تحقيق >> اول خانم اميدواری و خانم مظاهری و با دو عضو جديد و خانم ازادی پور
قسمت بعد کافی نت >> علی اونجاست چطوری طلايی ؟
بعد از کافی نت >> ابدار خونست که آقای رحمانيان اونجاست ( نکته : ميثم می گفت که سربازی نرفتی اما با وجود آقای رحمانيان و ظهر ها اختياجی به سربازی نيست )
ميثم که جزئ واحد سيار بهترين دوست منه
فسمت بعد رباتيک که الان عليرضا و آقای بيدرام اونجا هستن که اونا را هم کم ميبينيم بابا تشريف بيارين ببينيمتون
و قسمت آخر توی مرکز آی تی پذيرش که از اول
مهديه >> که الان ای سی دی ال را تموم کرده
غنچه >> مسئول آزمون و امان از دستش چی بگم آخه
فريبا >> تصادف کرده و ... اميدوارم زود زود خوب بشه همه براش دعا می کنيم نمی دونم چی بگم در موردش اما وبلاگ انوشه را بخونين اون کامل گفته
اقای دهقان >> معاون محترم و پر تلاش و صميمی
اقای امامی >>‌هم اخرين نفر که به بزرگ همه ما هستن
خانم حسنی >> مربی فتو شاپ و اين چند روزه چيز های جالبی را يادم دادن چيزی که سالها دنبالش بودم ممنون

اين مرکز ماست دلتون هم بخواهد به نظر من تا حالا همه به خاطر محيط موندن همين و گرنه .... اينجا زياد نيست که بمونه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر