ماه رمضان

ساعت 4 صبح
صبح ماه رمضان یه حال و هوای خاصی داره

وقتی به پشت سرم نگاه می کنم میبینم که اوه چقدر شلوغه اتاق یک مرتب نکردم.
اما بی شوخی ( اوایل که پست فعلی را تحویل گرفتم روز اول اونقدر سر به سر همه گذاشتم که تا میخواستم حرف بزنم میگفتم بی شوخی ) وقتی می بینم چقدر پیشرفت کردم توی 21 سالگی .

فقط 310 روز تا پایان خدمت مونده . هنوز برای رفتن از ایران حداقل برای چند سال مرددم , نمیدونم هنوز , اما یک زمانی میرسه که آدم باید از دلبستگی ها بگذره ... . یکی از دلبستگی های من هم همون طرف .

راستی این وبلاگ را بخونین خیلی باحاله http://heghegh.persianblog.com

الان ابی داره میخونه :
به انتظار فصل تو تمام فصل ها گذشت
..........
فصل بد خاکستری ( همین وبلاگ )
روح بزرگوار من لحظه معراج منه
فکر نجات من نباش مرگ من را ترانه کن
.....

اره خلاصه کلی راه نرفته هست و باید استوار پیش رفت . بازهم مینوسم منتظر کسی بودم ... اومد.
شب همگی خوش