پليس ايران

صبح بود ، رفتم آرژانتين بليط بگيرم و بيام اصفهان .
سه شنبه تعطيل بود و خوب مسلما كلي مسافر و اكثرا هم بالطبع دانشجو ، با كلي مكافات اولين سرويس كه ساعت 10:30 بود بليط گرفتم و يك آقايي هم جلوي من بود كه هي اصرار داشت رديف اول بليط بگيره .
سوار شديم ، رديف اول يك خانم ميانسالي بود و همين آقايي كه اصرار داشت رديف اول بليط بگيره ، تو راه هم يك پيرمردي سوار شد و دهن همين آقاي رديف اولي مورد عنايت قرار داد !!!
راه افتاديم طبق معمول فيلم را گذاشت و يعد هم به هر حال راننده ها اكثرا سيگار مي كشند ، مرد رديف اولي هم ميوه و تخمه تعارف مي كرد و راننده و بعد فيلم موسيقي را روشن كرد و ماشا ا.. همه هم جوون ، 2-3 تا پسر هم تو رديف من بودند ، ماشاا... همه جينگولي و خلاصه راننده يك حالي به حول همه داد ، رسيديم يه پليس راه مورچه خورت اصفهان ومكالمه بين راننده و مرد جلويي شروع شد :
مرد : منو نشناختين ؟
راننده : نه ، شرمنده !
مرد : من فلاني هستم !
راننده : شرمنده به جا نميارم !
مرد : من مامور نيروي انتظامي هستم !!!!
( موسيقي خاموش ميسه و همه سرا وسط اتوبوس )

آقاي راننده رفتند داخل پليس راه و با يك جريمه ي 20000 توماني برگشت !
جرم : پخش موسيقي مبتذل و كشيدن سيگار و رد تخمه و ميوه !

پليس را هم كه ديدن گول بزني شده !

عكس ازآي تي ايران دات نت
مطلب آي تي ايران توسط شهرام شريف
http://itiran.net/archives/001520.php

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر