المپياد ملي مهارت ٨٤


المپياد ملي مهارت فني و حرفه اي - مسابقاتي كه يك روز خودم شركت كننده اش بودم حالا يكي از مسئولين برگزاريش هستم . محمد صالحي نيومده و من به جاي اون هستم فعلا - كارها سنگينه و فاصله اصفهان تا كرج و تهران تا كرج يك طرف اين پله هاي مركز تربيت مربي هم همون طرف !!!
خلاصه المپيادي كه باعث شد من الان سربازيم را اينجوري باشم و كار فعليم را داشته باشم در حال برگزاري - ششمين دوره و رشته طراحي وب .

فقط مي دونم وبا دارم چون دلم درد ميكنه !!!!
از فردا همه میان و مسابقات شروع میشه و اغاز 4-5 روز مصیبت تا پایان مسابقات .
اگه اومدین کرج به ما هم سر بزنین - به صرف شربت و شیرینی از صبح 8 تا 12 .
منزل شخصی مرکز تربیت مربی کرج - مرکز فناوری اطلاعات

منتظر خاطراتش باشین چون بیشتر از همه حاشیه اش باحاله . ( دلم هم در ضمن درد میکنه !! )
صبح دیروز 1 ساعت بحث سر - سی ام اس - بوده بعد میگه آقا اینی که میگین چی هست !!!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

salam parham age delet dard mikone vaba nagerefty faghat sabzio salad nakhor

ناشناس گفت...

rasty man parnia boodam goftam begam ki boodam ke hey fekresho nakoni
;)

ارسال یک نظر