بعضي ها ميگن چرا ال چرا بل
چرا سايت ها اونجا ( فني حرفه اي ) اينجوري ؟؟
چرا ديگه آموزش بهتري نيمزارين ؟
چرا دير به دير به روز ميشه ؟
چرا كم كاري ميشه ؟
چرا فلش را آقاي مصبريان گذاشت ، پيشرفته را نذاشتند ؟
چرا ICDL را تكميل نمي كنين ؟
چرا شما كه اولي بودين ديگه چند سال به روز نشدين ؟
چرا و چرا و چرا و چرا ؟

هزاران هزاران چرا هر روز و هر روز روبروي من و بعضي از دوستان ، فقط ايميل و نامه و ... و هزراران سوال از همش از كندي كار ما و بي تفاوت بودن ما حكايت داره به ما ميرسه !! همون طور كه وقتي من ميرم و ار يه سايت بازديد مي كنم و مي بينم به روز نشده ، وقتي خودم آزمون HEP برگزار ميكنم ، خب انتظارات از من بيشتر ميشه

اما واقعا مي تونم بگم بيشتر از اين چيز در توان ما نيست ، در توان تيم ما بيشتر از اين نيست ، شايد باشه اما خوب با اين وضع و اوضاعي كه هر روز دلهره توش هست نميشه بيشتر از اين انتظار داشت .

نمي خوام كسي را بكوبم اما خوب وقتي آب نيست !! وقتي ديوار داره خراب ميشه !!! وقتي طبقات از فشار طبقات بالاتر داره داغون ميشه واقعا انتظار دارين كه با خيال راحت بشينيم اينجا وب سايت را آماده و به روز كنيم !!
وقتي داريم در زمينه اي تي كار ميكنيم و اينترنت نداريم و خط دائم وصل ميشه و قطع ميشه ، وقتي نميشه يك فايل 10 كيلو بايتي آپلود كرد چه انتظاري دارين ؟؟

ديشب يكي از دوستان قديمي مي گفت شما كه اولين سايت بودين چرا الان مدتي هست كه راكدين و كاري انجام نميدين !! گفتم والا بيا ببين مي چي داريم بعد اينو بگو ، مي گفت شما الان بايد كلاس مجازي تشكيل بدين !!!
شما الان بايد پيشرو باشين !!!

گفتم والا بضاعت ما همينه بيشتر از اين نميشه ، هيمنه و ما براي سايتها همكاري مي كنيم
براي آي تي خبر با آژانسهاي خبري ، براي استاد آن لاين زماني كه مربيان بودند با مربيان ، اما الان واقعا كسي نيست !!1 هستند ، قول همكاري مي دهند منتها تا زمن همكاري ميرسه و مي دوند پولي جايي نيست از همكاري پشيمون ميشن و واقعا هم حق دارند .

پس ببينين شرايط مب چه جوريه ولي ما تمام تلاشمون را مي كنيم تا كمي و كاستي نباشه ، خيلي چيزا نياز به ، به روز رساني دارند ، من و تمامي همكاران چه كساني كه بودند و چه كساني كه هستند مطمئنن دريغ نمي كنند

اميدوارم كم و كاست اگر هست ببخشيد و واقعا مي تونم بگم در مقايسه با جاهايي مثل ما ما بدون هيچ چشم داشتي كار ميكنيم ولي پشتيباني نيازه ، حمايت لازمه كار ماست . جاهايي هستند كه ميليوني خرج مي كنند ولي دريغ از بازدهي ، نمي خوام اسم ببرم ولي اگر بدونين كجا ها هست و چه جوري مطمئنم همه به ما حق ميدين

و من در 2-3 هفته باقيمانده تمام تلاشم را مي كنم
يا حق

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر