اين روزها

خيلي داره اين روزاي آخر بد ميگذره ، گرچه به همه اميد مي دم و دلداري ميدم ، اما ديگه واقعا نمي كشم ، فشار روم زياده ! موبايل روي silent و اصلا حال هيچ كس ندارم .

ديروز يك چيز جالب ديدم ، يك دوست قديمي ، كسي كه ديوار به ديوار اتاق من خونشون بوده ولي من نديده بودمش ، يعني هيچي بذار و برو ، ما حتي به جائي رسيديم كه حتي از همسايه هامون خبر نداريم . اون موقع ها 15 سال پيش توي هفت دست بوديم ، كوچه كهنسال از اين سر تا او سر كوچه را مي شناختيم ، از حامد ، مهدي فتحي ، قميشي ، امير سعيد حجازي ، بهزاد ، نائب پور، هاشمي ( مبصر كلاسمون هم بود ) و خيلي هاي ديگه . اما الان ديگه نمي دونيم كي به كيه ؟!

خانه خراب تو شدم،به سوی من روانه شو
سجده به عشقت میزنم،منجی جاودانه شو
ای کوه پر غرور من،سنگ صبور تو منم
ای لحظه ساز عاشقی،عاشق با تو بودنم
روشن ترین ستاره ام،میخواهم- میخواهمت
تو ماندگاری در دلم،میدانمت - میدانمت

راستي آلبوم جديد شادمهر هم خيلي قشنگه ، آلبوم پاپ كورن خيلي ، صداش يك گرماي خاصي داره ، آهنگ ماندگار هم خيلي قشنگه

راستي امين ثابتي يك چيزي پيشنهاد كرده به اسم طرح 1000 تومني كه هر كسي كمك كنه
لينك 1
لينك 2كار جالبي بيشتر براي كار خيره اش
خيلي دوست دارم يك بنياد خيره راه اندازي كنم
يعني فكر اوليه مال زماني بود كه پرهام فوت كرد و پدر و مادرش سايت موسسه پرهام كه براي شناسايي بيماران و ... بود راه اندازي كردند اومد توي ذهنم . به هر حال من حمايت مي كنم ، از هر لحاظي كه از دستم بر بياد

توي اين طرح هم من الان عضوم ، اون بنر بالايي كه ميبينين مال طرح Make Poverty History كه گذاشتم .
كليك كنيد .
كمك كنيد .
لينك بدين .
جاي دوري نميره ، شبها كه راحت مي خوابين بدونين هزاران نفر گرسنه هستند و نيازمند كمك .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر