كي دوست داره جاي من باشه ؟

هان ؟
آره كي دوست داره جا من باشه ؟!
خسته شدم !
مي دونين چرا ؟ چون مي خوام هر كاري دوست دارم بكنم ، خيلي كارها نمي تونم بكنم ، خيلي جاها مثلا نمي تونم برم ؟! دوست دارم مثل بقيه باشم ، نمي دونم مثلا توي حياط دانشگاه راه برم ، توي فلان جا برم بدون اينكه كسي منو بشناسه
دوست دارم حرفمو راحت بزنم
خيلي چيزا دوست دارم ...

كي دوست داره جا من باشه ؟
دوست داري جاي من باشي تا خيلي جاها بري ؟
دوست داري جاي من باشي تا خيلي چيزا را بدوني ؟
دوست داري جاي من باشي تا با خيلي ها حرف بزني ؟
دوست داري جاي من باشي تا فلان شهر را ماهي يكبار بري ؟
دوست داري جاي من باشي تا فلان جا را بري ؟
دوست داري جاي من باشي تا فلان كار را انجام بدي ؟
دوست داري جاي من باشي تا با فلاني حرف بزني ؟
دوست داري جاي من باشي تا روي فلان كار اسمت باشه ؟
دوست داري جاي من باشي تا فلان چيز را داشته باشي ؟
دوست داري جاي من باشي تا اون كارهاي كه من مي كنم را بكني ؟
دوست داري جاي من باشي ؟

اگه دوست داري من حاضرم فقط و فقط 24 ساعت ، موبايلم و كارام و موقعيتم واسه تو ... ، پس بيا عوض كنيم ! مي خوام امسال با خيلي ها جامو عوض كنم ، حتي اگه شده براي چند ساعت ، عوض ميكنم و از همه جا عوض كردن ها ميگم !

خيلي با حاله ها

خيلي راه دارم كه برم ، نگين خود خواهه ها ، اما خوب هر كسي يك چيزايي داره و منم يك سري موقيت و ... دارم !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر