ما چي فكر مي كنيم ...

ديروز ظهر سوار تاكسي شدم تا برم خونه سوار تاكسي كه شدم كنارم يك خانم محجبه و با پوشش اسلامي نشسته بود و براي اينكه با بغل دستي اش ارتباطي نداشته باشه يك كيف بزرگ گذاشته بود بغل اش كه ارتباطي به وحود نياد !
وقتي مي خواست هم كرايه بده 2 سانت ميومد جلو ( خوب راننده داره رانندگي ميكنه نمي تونه كه دولا بشه بياد عقب ) و 10 بار سر آستينشو مي گرفت و رو سري و چادرشو كه يك دفعه مرتكب يك گناه كبيره نشه و مرد نا محرم ببينه ! مي خواستم همون موقع بش بگم بنده خدا مسلموني كه فقط به نديدن نيست ! تو الان 1 ساعت به حق يكي ديگه تجاوز كردي اين گناهش سنگين تره تا اينكه مرد نا محرم تو رو ببينه !!!

همين ماجرا با يك آقايي هم برام اتفاق افتاد ، كسي كه چپ و راست بهش مي گفتند حاجي ! منم بهش گفتم آقا مسلموني به اين نيست كه يقتو ببندي و ريش بذاري و تسبيح دستت بگيري و حتما از 1 ماه ديگه هم روزه بگيري ، تو الان داري حق يكي ديگه را مي خوري و دورغ ميگي ، به من دروغ ميگي ، جوابت به خدا چيه ؟ اونم دروغاتو باور مي كنه ؟
پس اين همه كار ميكني و حج ميري به درد خودت مي خوره !

بعضي از مسلمونا فكر مي كنند مسلموني به اينه كه مردا يقشونو ببندند، تسبيح دستشون باشه ، ريش بذارند و تو حرفاشون فقط قسم قرآن باشه و خانم ها هم يك تار مو پيدا نباشه ، پوشش حجاب باشه ! نه عزيز من مسلموني بايد تو وجودت باشه نه واسه من كه بنده خدام ! برين اصلاح كنين خودتونو فكر نكنين با الله اكبر گفتن دروغات ميشه مصلحتي !

گناه نكنين نمي خواد كاري ديگه اي انجام بدين !

پي نوشت: يك ماه ديگه ماه رمضان و هر كي 1 سال گناه كرده مي خواهد با روزه پاكش كنه !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر