وقتي كه روزنامه ها در خريت محض به سر مي برند !


بعضي وقتا روزنامه ها را با خبرها كذايي مي خونم واقعا مي گم اينا را از كجا در ميارند ! يعني واقعا نظارتي روي كار اينا نيست ؟! الان مي بينم واقعا نيست ! يك روزي توي روزنامه ايران ديدم آدرس ايميل را نوشه www.havadesiran@yahoo.com گفتم شايد اشتباه بوده ! اما بعد ديدم نه !
امروز داشتم توي لينكهاي سايت ها ميگشتم ديدم انگار اون از اشتباهشون نبوده و از خريت بوده ! ( ببخشيد اينحجوري ميگم ولي واقعا همينه ! ) توي صفحه 6 روزنامه سه شنبه 7 آذر ماه 1385 آگهي تسليت واسه بابك بيات توي ستون وسط و رديف آخر آگهي تسليت به اسم داريوش اقبالي چاپ كرده ! اول فكر كردم اومدن به خاطر اسمهاي بالايي دستكاري كردند ! اما تا رفتم روزنامه را ديدم و نسخه PDF را هم ديدم ، ديدم نه درسته !
يعني واقعا تا حالا اسم داريوش را نشنيده ! يعني واقعا تا حالا دلش نگرفته كه يك آهنگ از داريوش گوش كنه ؟!!!؟!؟!

نمونه ديگه اين موضوع زير نويس كردن اسم آيلار ديانتي !
يعني واقع تاسف به خاط سر تا پاي خبرگزاري و صدا و سيما با اون برنامه هاي مزخرفشون !

لينك پي دي اف صفحه 6 روزنامه ايران
پيام داريوش در روزنامه رسمي دولت !
اين هم آهنگ كوچه بن بست از البوم سال 2000 از داريوش
توي متن آگهي ترحيم بن بست را مشخص كرده ! گشتم پيداش كردم توي ايران سانگ !

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
والا شاید خودش آگهی داد
چون آگهی دادن مشکلی نداره

ناشناس گفت...

دقتت جالبه... ولی این چیزا دیگه طبیعی شده! یعنی خریتشون طبیعیه!!!
وقتی تو تی وی مجری برنامه فرق ایمیل و وبسایت رو نمیدونه دیگه خودت حدیث مفصل بخوان از این مجمل! میاد ایمیل میده ولی میگه اینم وبسایت برنامه!

ناشناس گفت...

از صدای امریکا هم شنیدن که گویا مقامات بابت این ماجرا به روزنامه ایران تذکر داده اند نمیدونم والله دیگه رفیق توی این سرزمین نمیشه به هیچ چیز مطمین بود حقیقت برای همیشه مرده در ضمون من شما رو به لیست هم جزیره ای هام اضافه کردم دوست داشتید سراغ جزیره منم بیایید و باز هم اگه دوست داشتید من رو هم به لیست رفقای مجازی تون اضافه کنید

ناشناس گفت...

بابا شايدم تشابه اسميه!
چرا انقدر زود جو گير ميشين؟؟

Parham گفت...

دلم برات ميسوزه كه مياي مثل عقده اي ها فحش مي نويسي ، بنويس تا خنك بشي !

ارسال یک نظر