نمیدونم عنوان چی بذارم

این روزها در حال آماده شدن برای کار جدید هستم
هم کار جدیدم و هم اینکه از این هفته بشینم 2 زار درس بخونم !

همیشه دوست داشتم که کارم تازگی داشته باشه , اینکه همش یک کار روتین مثل یک ماشین انجام بدم متنفرم
چه زمانی که درس می دادم و چه حالا که کار میکنم دوست ندارم مثل آدم آهنی کار کنم و حال کنم که فلان جا کار میکنم , دوست دارم که کارم یک کار تازه و نو باشه , نه اینکه همش یک کار و یک جا , بعضی کارها اسم قشنگی دارن , مثلا فلان شرکت و یا برای فلان سایت بعد از یک مدت دیگه آدم را راضی نگه نمیداره , به جایی میرسه که حتی پشت کامپیوتر نشستن هم خسته میکنه آدم را و همه چیز واسه آدم خسته کننده است .

کار تازه و پروژه بزرگی در پیش دارم , پروژه ای که یک کار بنیادی و پایه ای به زودی شروع میکنم
کار توی شرکت های بزرگ هم تا خلاقیتی نباشه و یا اینکه کارت روتین باشه بعد از مدتی خسته کننده میشه , من دوست دارم توی کارم خلاقیت باشه , هر روز چیز تازه ای باشه

خلاقیت رمز موفقیت است ;)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر