آقای رئیس جمهور مردم آبرو دارند !

بعضی از مردم تا یک کار خیری انجام میدن و به خیال خودشون دارن ثواب میبرند اونقدر شلوغ میکنند که آره فلانی ببین ما داریم کار خیر میکنیم , ببین ما داریم کمک میکنیم , تا طرف میره دم صندوق صدفات اینقدر صبر میکنه تا 10 نفر اینو در حال انداختم پول به صندوق صدقات ببینند !

رئیس جمهور دیروز ایتام را افطاری دادن , هر فردی چه ثروتمند و چه فقیر آبرو دارن , کسانی که فقیر هستند بیشتر آبرو دارند , گناهی نکردند که فقیر هستند , زمانه تقدیر اونا را اینجوری رقم زده و شاید در حال امتحان پس دادن هستند , خدا با هر چیزی داره مردم را امتحان میکنه , هر چیزی را به کسی میده می بینه ظرفیت اش را داره یا نه !

فکر نمیکنم جالب باشه عده ای را تحت عنوان ایتام به جایی دعوت کنیم و بعد از اونا عکس و فیلم بگیریم و بگیم آهای ایهاالناس ببینین ما چقدر مهربونیم داریم به ایتام کمک میکنیم !!

اینجوری ثواب که نکردیم , بلکه با آبروی عده ای هم بازی کردیم و گناهی هم به گناهان اضافه کردیم !

گرچه میدونم تا آخر ماه رمضان از این بازی ها و عکس ها زیاد هست !
مهمانی های افطاری و کمک به ایتام با حضور عکاسان و رسانه های گروهی !
خیلی ثواب داره ....

۲ نظر:

ناآرام گفت...

راست می‌گید، این‌جور کارها ثوابی نداره، ولی کاش این افراد فکر می‌کردند که این کارها ثواب داره و حداقل اون رو برای ثوابش انجام می‌دادند! مطمئن هستم این کارها رو به هزار دلیل انجام می‌دن جز برای ثواب

ناآرام گفت...

من تا حالا به ذهنم نمی‌رسید چه استفاده‌ای از تویتر می‌شه کرد. اما از شما یاد گرفتم :) توی آخری‌اش نوشته‌اید که انگار کمی خسته هستید، این اصلن خبر خوبی نیست، امیدوارم با دعا کردن همه چیز درست بشه، من هم دعا می‌کنم

ارسال یک نظر