گذشته

روزهایی که گذشت و روزهایی که داره میگذره , شاید تا چند وقت دیگه , خیلی داره به سختی می گذره , اتفاقات سختی واسم افتاد , خیلی سخت , اما تجربه های خوبی هستند و بودند , یکی از چیزایی که تجربه داره اینه که اول امتحان میگیره و بعد درس میده , بگذریم , ولی روزهای سختی بود ...

گذشته جنس کوه مثل سنگ
چه سخته ، چه سخته
گذشتن از تو ديوار گذشته
يه خواب رسيدن به فردايي كه پشت اون نشسته
( افشین مقدم - گذشته )

این روزها مشغول ردیف کردن کارهای عقب موندم هستم واسه شروع کار جدیدم , گفتم میرم و سر حرفم هم هستم , فقط دارم کارها را مرتب میکنم که اون زحمتهای گذشته ی من و بقیه دوستام از بین نره :)

اوائل دوست داشتم یک مهندس کشتی بشم ( دائیم کاپیتان کشتی در حال حاضر ) عاشق دریا بودم و هستم , دوست داشتم مثل اون باشم ولی سرنوشتم عوض شد , الان اصلا راهم به کل فرق داره , دوست دارم حالا اون چیزی که همیشه آرزوش را داشتم را شروع کنم و در کنارش کار فعلی ام یعنی آموزش الکترونیکی و وب را هم ادامه بدم , ولی هدف اصلی من نبوده و نیست , نمیدونم کجای کارم هستم ولی فکر میکنم بس باشه فعلا , گرچه همه کار نکردم ولی خیلی کارها کردم

این روزها اصفهان و فنی و حرفه ای اصفهان :)
تا ببینیم روزهای آینده چی پیش میاد :)

۱ نظر:

ناشناس گفت...

یکی از چیزایی که تجربه داره اینه که اول امتحان میگیره و بعد درس میده

تا حالا از این دید نگاه نکرده بودم :)

ارسال یک نظر