عشق من علي پروين و دار و دسته اش !

امروز بحث با دوستم ميلاد سر تيم ملي شد اما كشيد به علي پروين ( توي پست بعدي درباره تيم ملي مي نويسم ) گفت كه استيل آذين و هدايتي باشگاه صبا باتري را خريدن !
اين خبرش و شايعات مربوطه و حرف هاي جالب كاظمي كه گفته ما با هدايتي ليگ برتري ميشيم !
پول كه باشه منم مي تونم ليگ برتري بشم شما هم ميتوني ليگ برتري بشي ، همه مي تونند ليگ برتري بشن !

خلاصه كه با اين علي پروين و دار و دسته اش حال ميكنم !

خيلي رو حساب كتاب كار مي كنند !
البته اينا همش دستگرمي آقاي هدايتي و ميره يك باشگاه مي خره و ميره خونه زير شلواري راه راه اش ( شايدم شلوارك ، فكر نكنم با كت و شلوار بشينه فوتبال ببينه ! ) را مي پوشه و يك كاسه آجيل و تخمه آفتابگردون از اين سياه گنده ها هم تا مي خوري تموم جونت سايه شده مي ذاره جلوش و گوني هاي پولش را مي بينه كه روي مخمل سبز براش بال بال مي زنند ! به قول ميلاد هم كه چقدر ايران مخمل سبز داره ! ، ايران همش مثل اين شلوار مخمل هاست كه بار دوم كه مي شوره به تن آدم زار مي زنه !

۱ نظر:

ناشناس گفت...

واییییییییییییییییییییی
بالاخره بخش نظراتتون باز شد
الان دو ، سه ماه میام باز نمی شه، نمی دونم چرا وبلاگ شما اینقدر گیر داره
آخه که چقدر حرص می خورم می خوام نظر بدم نمی تونم، انگار دستشون می ذارن رو دهن آدم می گن حرف نزن من که وراااااااااااااااااااج !(اوف چقدر عذاب کشیدم)
حالا امیدوارم سند بشه
درباره این متن که نیدونم
زیدان رو شدید موافقم، چون دقیقا منم همین حس رو داشتم. اینقدر حرصم در اومده بود. البته اصلا فوتبالی نیستم ولی از زیدان خیلی خوشم میاد
بعدیم شدید موافق . ولی اینکه گفتین:خوش بینی عمر آدم را بیشتر میکنه ! این رو نمی دونم.یه دوستی داشتم همینطور هی دروغ می گفت من هم فهمیده بودم یکسال تحمل کردم و سکوت به امید اینکه یه روزی راستش رو بگه ، حالا که گندش دراومد بازم تو صورتم نگاه کرد و دروغ گفت! حالا آدم ناراخت می شه ، بازم عمرش طولانی می شه؟!!!
اسم قدیم خیابونها!!:D
آخییییییییییییی، واقعا بچه ها واقا ناز و خواستنین. خیلی پاکن و ساده. برای همین خیلی دوستشون دارم. جوجه هاتون مرد، دلتون نشکست؟آخی

30سال پیش رو که شدید موافقم
رقص پرواز، آهان بالاخره رسیدیم بهش.من نفهمیدم شما چی رو نفهمیدن؟
دیگه می خواستین چه نتیجه ی بگیره؟؟؟؟ همچی مشخص شد دیگه!!!!

خدایا سند شه

همیشه شاد باشین

ارسال یک نظر