اعتراض به عملکرد کفاشیان در انتخاب سرمربی تیم ملی ایران

متاسفانه علیرغم گذشت نردیک به یک ماه از انتخاب شخص آقای کفاشیان به سمت رئیس فدراسیون فوتبال ایشان با ضد و نقیض گویی های خود و نداشتن ثبات مدیریتی در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و موکول نمودن مکرر انتخاب سرمربی تیم ملی به روزهای آتی ( حتی ایشان در برنامه 90 هفته گذشته در برنامه زنده قول انتخاب سرمربی تا چهارشنبه را دادند ! ) و همچنین با توجه به اینکه ایشان در انتخاب مربیان خارجی از جمله خاویر کلمنته نا موفق بودند و علیرغم اینکه کلمنته بارهابا وعده های واهی و صحبتهای ضد و نقیض که طی 2 هفته گذشته بارها در برنامه های ورزشی همچون 90 بدان اشاره شده است متهم به فریب کاری مردم در انعقاد قرارداد با کلمنته می باشند و هنوز نیز با توجه به مشکلات عدیده ی ایران با کلمنته ( فریب اذهان عمومی در راستای تعیین تکلیف وضعیت کلمنته با ایران ) کماکان صحبتهای از سوی ایشان نشان از ادامه مذاکرات با وی ( کلمنته ) را دارد !

تا کنون نیز با گزینه های داخلی متعددی همچون امیر قلعه نوعی , افشین قطبی , بیژن ذوالفقارنسب , علی دایی نیز مذاکره گردیده است !
طی 2 روز گذشته نیز صحبتهایی مبنی بر پذیرش هدایت تیم ملی توسط افشین قطبی نیز مطرح بوده حتی وی در فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی نیز حضور یافته و صجبتهای مقدماتی نیز انجام پذیرفته اما در کمال تعجب و با صحبتهای افشین قطبی مبنی بر اینکه با وی تماسی گرفته نشد ( در هنگام اعزام تیم پرسپولیس به شیراز با درخواست فدراسیون فوتیال پرواز وی نیز به پرواز بعدی منتقل شد تا صحبتهای نهایی صورت پذیرد ) در راستای قطعیت این موضوع , چند ساعت بعد با کتمان کلیه مسائل اعلام نمدوند که انتخاب هیچگزینه ای قطعیت نیافته است ! متاسفانه اعضای مختلف هیئت رئیسه ( تاج , شفق ) نیز صحبتهای ضد و نقیضی را نیز مطرح نموده اند !

متاسفانه همچنین علیرغم تجربه ی تعلیق فدراسیون فوتبال مبنی بر دخالت دولت و شخص علی آبادی در فدراسیون فوتبال وبر طبق اخبار منتشر شده استقلال فدراسیون نیز بار دیگر نقض شده و تائید سرمربی تیم ملی منوط به تائید رئیس سازمان تربیت بدنی می باشد .

با توجه در پیش بودن رقابتهای مهم مقدماتی جام جهانی و بلاتکلیفی تیم ملی فوتبال ایران ( حتی بلاتکلیف تر از زمان حضور کمیته انتقالی ) امضاء کنندگان این اعتراض خواستار تعیین هر چه سریعتر سرمربی تیم ملی و در صورت عدم توانایی انتخاب سرمربی درخواست استعفای رئیس فدراسیون فوتبال را خواستاریم .

لینک پتیشن را هم بعد از تائید میذارم

۱ نظر:

ناشناس گفت...

hala fek kon sar morabi entekhab shod?
ye saet chert pert neveshti!!
mamlekate khar to khar!!
khoda shafat bede kar az jaye dg gire kaffashyan chikaras!!
vaghti ali abadi baede entesabe kaffashyan mige bayad irani byari kaffashyan kelemente miare migeh pol nadarim!!
khar byar baghali bar kon!!
az hich jakhabar nadari neshesti kaffashyan kafashyan mikoni?
aghlam khob chizi?
khobe aghaye parvin vazeh omad hame chio goft!!
yani u nemidoni fotbal band bazi hast?
to koshti k varzeshe pahlevonie be estelah band bazie!!
taleghani k khodesh inkare bod davom nayvord to koshti che berese be fotbal!!!

ارسال یک نظر