درس

بر عکس این که همه فکر میکنند من شاگرد درس خونی بودم و نمرات عالی و شاگرد خرخون بودم علی الخصوص شاگردام چنین فکری میکنند من درسم فوق العاده افتضاح بوده و همیشه خدا از درس بیزار بودم !

آخرین باری نمره بالای 15 گرفتم - نمره 20 نه ! - فکر کنم 10 سال پیش بوده !
دو بار فقط نمره بالا داشتم که اونم حسابان بوده 18 شدم و فیزیک هم 17 !

آخرین باری که 20 گرفتم چهارم دبستان بودم !

بعد از اون دیگه تا سوم راهنمایی حول و حوش 15-16 دور میزدم , سه ترم اول دبیرستان را معدلم حدود 12 بوده , بعد از اون معدلم 5.5 و 6 و 7 بوده !
معدل کلم بوده اینا !

بعدش هم که اخراج شدم و شبانه درس خوندم !

کمترین نمرات همیشه مال عربی بوده ! که 1.25 - جمع میان ترم و پایان ترم - بوده !
زیست شناسی را همیشه افتادم ! کمترین اش 3 بوده !
ادبیات فارسی هم 2.5 !
عربی 1 را هم 2 بار گرفتم !
عربی 2 را هم 3 بار گرفتم !
عربی 3 را هم بعد از 5 ترم تلاش نتونستم پاس کنم !

یعنی همش این دبیر ها با من لج بودند !

این اوضاع درسی منه , کسی الان باورش نمیشه این گذشته من بوده و حالا چیکارم !

الان هم دانشگاه دست کمی ندارم :((
تموم بدبختی من از این درسهای عمومی هست !
مهندسی آی تی درسهای سنگینی داره , اندیشه اسلامی را بعد 2 ترم هنور نتونستم نمره بالاتر از 2.5 بیارم و اسباب شرمندگی خاله ام را فراهم کردم !

دیگه مخم هنگ کرده !

۱ نظر:

ناشناس گفت...

امیدوار بودم این افتخارات یه راز بمونه همیشه !
اوووووووووووووه ! خدای من !
حداقل دیگه ریز نمرات رو لیست نمی کردی!!!
فکر کنم توی دانشگاه هم استادها باهات لجن !

ارسال یک نظر