حسین چرخابی با سپاهان نوین مزد تلاش 10 ساله اش را گرفت !

سپاهان نوین با حسین چرخابی رفت لیگ برتر !
استیل آذین حذف شد !!

حسین خان چرخابی معلم ورزش دبیرستان من و مربی من توی مقاطعی الان دست مزد تلاش 10 ساله بازیکن سازی اش را گرفت , هم دوست داشتم پروین بیاد تا خیلی چیزا به خیلی ها ثابت بشه ولی خوب پول همیشه باعث برتری نیست !

حسین چرخابی درس بزرگی به تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال داد که الان فقط دارند از بازیکنان و ساخته های دیگر تیم های بیشتر استفاده میکنند !

حسین چرخابی و سپاهان نوین یاد بانک ملی را زنده کرد که یکی از بازیکن ساز ترین تیم ها بود - که بازیکنانی مثل مهدوی کیاها را تحویل فوتبال داد - که امروزه دیگه اثری ازش نیست , خیلی از بازیکنان فعلی سپاهان نوین همکلاسی های من و هم باشگاهی هایی بودند که از 10 سالگی زیر نظر حسن چرخابی رشد کردند , همش از کلاس های تابستان موکت ماهوت , خودرنگ و سپاهان اومدن بالا اونقدر تمرین و ممارست تا اینکه الان نتیجه اش همینه که بیان لیگ برتر , الحق که از انصاف نگذریم حق اشون بود که بیان و نتیجه 10-12 سال تلاش اینجا معلوم میشه که پول آقای هدایت مالک میلیاردر استیل آذین هم نتونست مانع این برتری و نتیجه گرفتن بشه !

حسین چرخابی اولین مربی عابدزاده دروازه بان اسطوره ایران بوده !

الان بازیکنانی که به خاطر علی پروین رفت دسته یک الان یک فصل دیگه هم هستند , از صمیم قبل آرزو میکنم فصل بعد توی لیگ برتر باشند , گرچه شایعات خرید صبا باطری که از قبل بوده الان با این اتفاقات و خبر به مزایده گذاشتن صبا باطری بیش از پیش قوت میگیره , به هر حال برای حسین چرخابی توی لیگ برتر ( امیدوارم عوض نشه ) آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم علی پروین را هم در لیگ برتر ببینیم تا لیگی جذاب تر داشته باشیم .

پی نوشت : تموم مسائل سپاهان و سپاهان نوین از هم جداست حتی مدیرعامل ! و علیرغم شایعات مانعی برای حضور در لیگ برتر نداره !

۴ نظر:

ناشناس گفت...

Agha damet garm! Mo'alleme manam bood 20 sale pish tooye dabestane Harat! Aksi azash nadari bezari bebinim?

one_evil82 گفت...

salam
manam jozve teame hakim budam zir majmueie mukete mahut
vaghean dame hossein agha garm baraye footballe esfahan kheili zahmat mikeshan.

ناشناس گفت...

Ey vaal...manam shagerd ishoon bodam to madreseye kharazmi.hamchenen to teame khodrang ham bodam.

ناشناس گفت...

faghat Hossein Charkhabi faghat sepahan-e-nesfe-jahan,
manham shagered aghaye charkhabi boodam too kharazmi va khodrang, arzooye movafaghiat baraye morbai pishine Tam va morbi konooni Sepahan Novin,
faghat donyaer varzesh too khaboone ferdosi !!
Roozbeh

ارسال یک نظر