کپی مطلب من توسط یک ورزشی نویس اصفهانی در جهان فوتبال !

چند روز پیش مطلبی درباره عدم توجه به سپاهان نوین نوشتم و حتی توی بالاترین هم ارسال کردم , یک نسخه از نوشته را برای روزنامه جهان فوتبال که الان توی 7-8 سال گذشته خواننده ثابت روزنامه هستم ارسال کردم , مطلب را چهارشنبه ساعت 9 شب تقریبا فکس کردم که عکس زیر گواه این مطلبه !

در روزنامه پنج شنبه چاپ نشد و به خاطر زمان هم انتظار چاپ شدن نداشتم , ساعت 2 بامداد شنبه 15 تیرماه وقتی روزنامه جهان فوتبال را می خوندم و به صفحه 9 رسیدم در کمال تعجب دیدم که مطلب من با اسم شخصی با نام "سمیه یوسفیان" به طرز شرم آوری کپی و ویرایش شده و حتی کوچکترین اسمی از من نیز برده نشده است !

در تمامی موارد هم مشخص مطلب من 3 روز قبل از مطلب این خانم نوشته شده !

از شدت عصبانیت تا صبح خوابم نبرد , صبح با جهان فوتبال تماس گرفتم و آقای لارودی - استاد مسلم روزنامه نگاری که فوق العاده ارادت خاصی دارم نسبت به ایشون - تشریف نداشتند ولی بعد تماس گرفتند و پیگیر موضوع شدن !
متاسفانه خانم به اصطلاح روزنامه نگار را نیز که با پرس و جو هایی که کردم در روزنامه اصفهان امروز کار میکردند را پیدا نکردم ببینم دلیل اینکار چی بوده و گویا موبایل اشون خاموشه !

تماما مثال های من نظیر سهمیه قم در لیگ قهرمانان آسیا , درس خواندن یک شخص تا دانشگاه و برگشت به پیش دانشگاهی , حضور در کلاس های تابستانی , مصاحبه رضائیان با برنامه صبح شبکه یک ( جالب اینجاست من اسم برنامه را یادم نبوده بنویسم و ایشون هم ننوشتند ! ) و بسیاری از مطالب دیگه که تصاویر اون در زیر اومده کپی شده , نمیدونم به چه صورت این مطلب به دست این حانم رسیده ولی این اقدام اصلا در حد یک روزنامه نگار نیست - گرچه با این اقدام خودشون را از روزنامه نگاری در آوردند - تنها چیزی هم که از نوشته های این خانم در اینترنت پیدا کردم تنها یک نوشته درباره این بوده که روز بازی سپاهان و کاوازاکی به پشت در ورزشگاه فولادشهر مراجعه کردند !

تاسف آوره , متاسفانه برخی از روزنامه نگاران به استفاده از مطالب دیگران و علی الخصوص وبلاگها روی آوردند و اسم خودشون را کنار روزنامه نگاران و ورزشی نویسان بزرگ قرار میدهند !

تصاویر مقایسه نوشته های من در وبلاگم و جهان فوتبال !



پی نوشت: آقای اردشیر لارودی سردبیر محترم جهان فوتبال قول پیگیری دادند تا ببینند موضوع از چه قرار بوده !

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خوب باز هم رعایت نکردن کپی رعایت... ایران دیگه :)

ارسال یک نظر