رویاهای بزرگ من

من رویاهای بزرگی دارم , میخوام راجع به رویاهام حرف بزنم ؛ رویاهایی که دارم رویاهای کاریم را میتونم بیان کنم , چند تا رویای بزرگ دارم و اونم اجرای چند تا پروژه و کار در ایران هست , با اینکه این روزها به شدت دست تنها و هستم و مشکلاتی جسمانی هم دارم و کمی یارای مقاومت را گرفته ازم - حتی در مقابل خواب هم نمی تونم مقاومت کنم ! - ولی تموم توانم را تا جایی که میتونم روی اجرا و پیاده سازی پروژه ها گذاشتم , چاره ی جز این ندارم و تا جایی که بتونم با مشکلات بجنگم و جلوشون دوام بیارم کارم را انجام میدم , امیدوارم که بتونم به نحو احسن پیاده سازی کنم کارها را و نتیجه اش را هم ببینم .

ترجیح میدم به جای صحبت از مشکلات از رویاهای بزرگ جرف بزنم تا پیاده سازی اشون کنم , رویاهای بزرگی که میتونه خیلی چیزها را عوض کنه !

دیشب خواب میدیدم سال 2020 بودم انگار و زبان CSS داشت برای چهره ی آدم ها استفاده میشد !

وبلاگ تخصصی خودم را هم بیش از پیش توش خواهم نوشت

این مطلب را هم بخونید "مرگ رویا پرداز"

پی نوشت: دارم روی یک داستان کوتاه جدید کار میکنم , خلاصه ای ازش را میذارم توی وبلاگ , برم ایمیل ام را چک کنم , 1-2 روز چک نشده داره میترکه !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر