علی دایی عزیز شما یک تحصیلکرده این مملکت هستید !


آقای دایی میخوام با شما صحبت کنم , شما مگر دانشگاه نرفتید ؟ شما مگر یک مهندس این جامعه نیستید ؟ شما مگر تحصیلکرده این مملکت نیستید ؟ پس چرا به جای اینکه در هنگام بازی های تیم ملی بلند بشی و با بازیکنان حرف بزنی نشستی و تسبیح می اندازی و ختم صلوات میکنی ؟

آقای دایی عزیز کنار زمان زمان عمل کردن نه صلوات فرستادن , کار شما حکایت فردی که میخواد از تهران بره شمال میره ماشین میخره و بعد میشینه توی ماشین صلوات میفرسته که ماشین خودش راه بیوفته و بره شمال ! میره ؟ معلومه نمیره ! باید ماشین روشن کار گاز داد و رفت .

علی دایی عزیز از قدیم گفتند از تو حرکت از خدا برکت , این نمیشه که شما وقتی زمان بازی میرسه حتی بلند نشی از روی نیمکت و حداقل 4 تا فحش آبدار نثار بازیکنان کنی !

علی دایی عزیز شما تنها بازیکن ایرانی هستی و آسیایی هستی که بالاترین مدارج در فوتبال رسیدی از بازی در بایرن مونیخ تا حضور در فینال جام باشگاههای اروپا و بهترین گلزن جهان و قرار گرفتن در جمع 100 بازیکن برتر هزاران عناوین دیگه , پس چرا با اعتبار خودت بازی میکنی و کاری میکنی که به خاطر تسبیح گرفتن دوربین تلویزیون امارات روی شما زوم کنه ؟

تسبیح یا هر وسیله دیگه ای مقدس , ولی دلیل نمیشه شما از دقیقه 1 بازی تا دقیقه 90 بازی صلوات یا هر چیز دیگه ای بفرستی که خدا به تیم ات کمک کنه !

علی دایی سرمربی عزیز تیم ملی ما موقع بازی تیم ملی مثل یک حرفه ای پاشو و کنار زمین با بازیکنان ات حرف بزن نه اینکه روی نیمکت و مشغول دعا کردن !

خدا به ما مسیرهایی را میده مثل رفتن به دانشگاه که بتونیم با علم روز دنیا آشنا بشیم و بتونیم تصمیم بگیریم نه اینکه به استخاره و دعا و ... متوسل بشیم , مگر دنیا و اروپا عقبه ؟ نه دارند تلاش میکنند خدا هم به خوبی مزدشون را میده .

خدا جای حق نشسته تلاش کنید خدا کم نمیذاره واسه بنده اش و پاداش را میده اما پاداش را به تلاش میده :)

مصاحبه دایی با روزنامه قدس: از تسبيح دست گرفتن پشيمان شده ام

۲ نظر:

ناشناس گفت...

مطلب شما به لحاظ منطقی اشتباه نیست اما شاید علی دایی مثل خیلی ها عادت تسبیح دست گرفتن داشته باشه و با این کار آروم بشه مثل اونایی که عادت به بازی با دکمشون یا آدامس جویدن یا ... دارند. البته نباید منکر تاثیر دعا هم شد همچنانکه نباید نقش تلاش و همت رو نا دیده گرفت و فقط مشغول دعا شد. ضمنا تسبیح به خودی خود تقدسی نداره. یک وسیله است برای شمارش.

ناشناس گفت...

یه نوشته هایی گوشه وبلاگتون هست بالاش نوشته twitter چیه اونا؟
شما انگار یه وبلاگ دیگه هم دارید اونو چطور می شه خوند از صفحه اولش به بعد رو دیگه نمی تونم واردش بشم.

ارسال یک نظر