قرارداد با دوستان: آرامش


این بار اگر دوست جدیدی اومد واسه دوستیمون قول و قرار میذارم , شاید بهتر بگم یک قرارداد میبندیم !

یک قرارداد فی مابین من و اون , یک قرارداد بدون تاریخ انقضاء , قراردادی که شرط اش این باشه که هیچ کدوم اعصاب اون یکی را خرد نکنیم ! من آدم خیلی آروم و به قول دوستام خیلی خیلی خونسرد هستم , این خونسردی باعث آرامش من هم شده که گاهی اونقدر خونسردم که اگر با کسی حرفم بشه فقط و فقط میخندم تا آروم بشیم !

اینبار میخوام واسه دوستام هم قرارداد بنویسم , ولی نمی نویسم قرارداد را میخونم و هر دو با هم هستیم فقط اگر منو عصبی کرد خشتک اش را می کشم روی سرش ( البته اینو واسه مزاح نوشتم , توضیح واسه دوستی که کامنت گذاشتند ), بیش از هر چیزی از دوست انتظار آرامش دارم , تنها چیزی که توی زندگی ام کم دارم و به دیگران حسودی ام میشه آرامش که وجود داره واسه دیگران , همین و بس.
نیاز به دوستانی دارم پر انرژی و شاد , دوست دارم اونقدر بخندیم که صدامون به آسمون برسه :)
اونقدر بخندیم که توی خیابون مردم بگن اینا دیوونه اند , همه حسودیشون بشه !
واسه همین میخوام دیگه با دوستام قرارداد ببندم !

اونقدر کار دارم که میخوام به اونا برسم نمیخوام دیگه اتفاقی بیوفته که نتونم ادامه بدم و بخوام فرار کنم من توی دوستی و زندگی فقط و فقط و فقط آرامش میخوام :)

قرارداد را مینویسم و میدم به همه ی دوستام از قدیمی تا جدیدها

بهترین ها واسه من دوستام هستند , عاشق دوستان جدید ولی دوستانی میخوام که در ساعاتی که کنارشون هستم بهم آرامش هدیه بدن , آرامش بدن من واسشون جون میدم !

۲ نظر:

ناشناس گفت...

بهتون میاد آروم باشید اما خونسرد نه. به نظرم بین آرومی و خونسردی تفاوت وجود داره. هرچند با این جمله ای که ایتالیک نوشتید باید در اروم بودنتون هم شک کرد!
امیدوارم دوست دلخواهتون رو پیدا کنید و دوستی تون ماندگار باشه. قدر دوستان قدیمی رو هم بدونید.

ناشناس گفت...

برای اینکه دوستاتون بتونن بهتون آرامش بدن
شما هم باید بهشون آرامش بدین!
اگه آرامش نداشته باشن که نمی تونن آرامش بدن
می تونن؟!

ارسال یک نظر