وقتی یارای ایستادگی در برابر فردوسی پورها را ندارند !

متاسفانه دیشب نتونستم برنامه نود را ببینم ولی میشد حدس ردکه عده ای بی وجدان که موقعیت سیاسی خودشون را در خطر میدیدن به عادل فردوسی پور چه کرده باشن که عادل فردوسی پور گویا حتی صورتش را اصلاح نکرده بوده باشه و بعد هم که همگی برای حمایت از فردوسی پور دست به دست هم داده بودن تا با ارسال اس ام اس حمایت خودشون را از برنامه ی نود اعلام کنند !

متاسفانه مسئولینی که از ترس و واهمه خودشون را به عمد با خراب کاری در سیستم اس ام اس نشون داده بودن از آشکار شدن واقعیت های کثیفی که پشت پرده ی فوتبال قرار داره واهمه دارند !

متاسفم اونقدر این ورزش و فوتبال ناتوان شده که داره از پشت به عادل فردوسی پور و برنامه ی نود خنجر میزنه !

خوشحالم که افکار عمومی دیگه توی این موضوع اونقدر روشن شده که همه متحد با هم طرفدار فردوسی پور و نود هستند و از برنامه های پاچه خواران ( ورزش و مردم , ورزش از نگاه دو و ... ) حمایت نمیشه !

هر چیزی که با سیاست آمیخته بشه به کثافت کشیده میشه و فوتبال ایران هم داره همین مسیر را میره , ورزشی که علی آبادی و دار و دسته اش بخوان با دخالت توی همه چیز عرصه ای برای خودنمایی داشته باشند بهتر از این نمیشه !

سالهاست دیگه فوتبال ایران را صرفا واسه وقت تلف کردن نگاه میکنم , بازی های سیاسی کثیف مخصوصا برای تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس که شده وسیله ی بازی عده ای سیاست مدار که میخوان با استقلال و پرسپولیس خودشون را مطرح کنند !

خوشحالم که دیشب دولت و ورزش ایران و فوتبال ایران و علی آبادی ها و کفاشیان ها نشون دادن یارای ایستادگی در برابر نود را ندارند و از بیان شدن واقعیت ها هراسان هستند !

زنده باد فردوسی پور و نود , واقعا از صمیم قلب دوست دارم و دوست داریم عادل عزیز , کاش عادل ها توی ایران بیش از اینها بودن :)

نود را قربانی مصالح سیاسی کردند !

عادلی که شاید دیگر نخندد !

قضاوت به عهده خودتون

دوشنبه شب در پشت صحنه نود چه گذشت؟
عادل با همه خداحافظی کرد


پی نوشت: گویا آقایون هم موقعیت خودشون را در خطر می بینند امثال کیومرث هاشمی ( که مشخص نیست چیکاره است که اظهار نظر کرده ) شروع به اظهار نظر درباره صحبتهای انجام شده کردن !

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
خیلی جالب بود.

من لیست وبلاگهای حامی فردوسی پور را جمع آوری میکنم.
به شما نیز لینک دادم.

خوشحال میشوم با لینک به بنده در این حرکت حمایتی کمک نمایید

ناشناس گفت...

فراخوان به تمامی وبلاگ نویسان برای فعالیت هرچه بیشتر وبلاگ و حمایت هرچه بیشتر از عادل فردوسی پور

از وبلاگ نویسان می خوام بدون هیچ پیش شرطی بیان و تو این وبلاگ نویسنده بشن .

به امید پیروزی عادل فردوسی پور در این جنجال ایجاد شده .

ٌWww.90Sport.tk

ناشناس گفت...

زنده باد عادل فردوسی پور

ناشناس گفت...

عادل ازبهترین هاست.

ناشناس گفت...

عادل دوستت داریم.

ارسال یک نظر