با این مدیران , کدام استقلال , کدام پرسپولیس ؟

مدتها بود میخواستم در مورد استقلال و پرسپولیس و بیشتر درباره مدیریت ش بنویسم اما نشده بود , متاسفانه این روزها پرسپولیس در شرایط خوبی به سر نمیبره , شرایطی که دو فصل پیش گریبان استقلال را گرفت امسال دقیقا با همون وضعیت گریبان پرسپولیس را گرفت !

دو فصل پیش وقتی استقلال قهرمان شد قلعه نوعی رفت ( رفت تیم ملی ) و صمد مرفاوی شد سرمربی و با هزاران مشکل رتبه 2-3 را آورد و بعد فصل بعد به خیال مدیران وقت ( فتح الله زاده ) اسم هایی همچون حجازی و فیروز کریمی خیال کرد میتونند تیم را نجات بدن آورد و تیم را به طرز مفتضحانه ای رتبه ی پائین جدول را بدست آورد !

امسال همین اتفاق داره برای پرسپولیس داره میوفته افشین قطبی فصل قبل تیم را قهرمان کرد , امسال نیمه فصل تیم را رها کرد امون خدا , افشین پیروانی سرمربی شد ( عقیده دارم بد هم نتیجه نگرفته با این بازیکنان و تیمی که خودش نبسته ) و امروز صحبت حضور وینگادا مربی درجه چندم پرتغالی که مربی 4 تا تیم عربی بوده و یک تیغی زده اونا و حالا هم قرار مثل هزاران مربی بی ارزش خارجی که هر از گاهی میان و تیمی را بیچاره میکنند و میرن دیگه پیداشون نمیشه و با دلارها عشق و حال میکنند .

متاسفانه اگر این اتفاق بیوفته انصاری فرد نشون میده یک مدیر آماتوره و این اتفاق گویا قراره بیوفته !

متاسفانه این مدیران که اگر استقلال و پرسپولیس دست بخش خصوصی بود حتی به ورزشگاه هم نمی تونستند برن الان بر مسند ریاست به واسطه سیاسی بازی ها نشستند و دارن با یک سرمایه عظیم بازی میکنند , گرچه استقلال هیچگاه مدیری مانند دکتر قریب و پرسپولیس هم کاشانی را نخواهد دید ( امسال هم مدیر استقلال تا حالا خوب پیش برده اگر دستهای پشت پرده تا قبل از نتیجه دادن کارهاش کله اش نکنند ) , مدیرانی مانند فتح الله زاده ها و مصطفوی ها هزاران کسی که فقط به فکر منافع عده ای بودن اومدن و با تیم و اعصاب عده ای بازی کردن و رفتند !

متاسفانه مالکیت این دو باشگاه در اختیار سازمان تربیت بدنی است و هیچ گاه این دو باشگاهی که می توانند تنها با فروش سالانه پیراهن و حق عضویت 10 برابر پولی که الان علی آبادی داره با منت میده و مدیران دو باشگاه هم همیشه کاسه گدایی بدست دم سازمان تربیت بدنی ایستاده باشند را بدست بیاره !

یک حساب سر انگشتی کافیه , شما هوادار استقلال و یا پرسپولیس ( میزان هوادار دو تیم را 2 میلیون نفر تخمین میزنیم که بیش از این هاست ) 100 هزار پیراهن به قیمت 10 هزار تومن و 1 میلیون عضو که سالانه 2 هزار تومن بدهند که این رقم ها فوق العاده ناچیزه و باشگاههای بزرگ چندین برابر این هزینه ها را دریافت میکنند , سالانه 3 میلیارد تومن در نمیارند یعنی ؟

متاسفانه انخصار دولت روی این دو باشگاه باعث شده به نابودی کشونده بشن !

امیدوارم هر چه زودتر ریشه این مدیران سیاسی بر چیده بشه که استقلال و پرسپولیس شده جولانگاه مانور سیاسی جناح ها و گروههای سیاسی و هر چه زود تر از اونم باشگاهها از انحصار .... تربیت بدنی و شخص علی آبادی در بیاد !

هیچ گاه نگیم فوتبال یک ورزش و این بحث ها چیه که انجام میشه , این بحث ها دقیقا مانند بحث هایی که مثلا الان روی شرکت اپل و استیو جابز هست داره صورت میگیره و با فلان محصول اش و سیاست اش عده ای از طرفداران اپل را مشغول میکنه .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر