برای خودم متاسفم که با هر کسی دست دوستی ندم :)

اول از همه برای خودم متاسفم که برخی افراد دورم را گرفتند , اون دوستی که توی 2 تا پست عقب تر شاکی بود که چرا گفتم هر کسی رفیق نمیشه باید بره کامنت های پست قبلی را بخونه تا بفهمه چرا در مورد رفیق نوشتم ! نوشتم هر کسی رفیق نیست , اشتباه هم کردم در مورد این کلمه نوشتم چون باعث شد عده ای سوء استفاده کنند توی کامنت ها و اسباب دلخوری برخی بوجود بیاد , متاسفانه این ناشناس بودن و منتشر شدن کامنت ها باعث شد تر و خشک با هم بسوزند !

چند وقت پیش بود توی وبلاگ یک پزشک درباره نویسنده وبلاگ تک کرانچ خوندم که کسی اومده بود آب دهان به سمت اش پرتاب کرده بود و ناراخت بود که از بین 100 نفر یکی بهش آب دهان پرت کرده و توهین کرده , متاسفانه توی وبلاگ های فارسی توهین زیاد شده و این ناشناس بودن و منتشر شدن کامنت ها بدون بررسی هم مزید بر علت شده !

از امروز کامنت های وبلاگم را بستم ! تا دیگران ندونند چه کسانی دور آدم هستند , در جواب اون ناشناسی هم که اومده کامنت گذاشته
چه با احساس گريت مي گي ره خداييش؟ رفيق تو قلبت از سنگ زبونت دم عقرب قيافت خشن چطور گريت مي گي ره؟ حالا بگي دل نازكي نازي؟ اخلاقتو با داد و هوارات يادت بيار بعدش دروغ بگو كه احساس داري. خدا بداد شريك زندگي تو برسه كه هيچي از معياراي شوهر ايده الو نداري كيو خر مي كني؟

بگم که من نه قلبی از سنگ دارم و نه زبونی , خیلی ها اونایی که واقعا رفیق هستند و دوست هستند و منو می شناسند میدونند هم من چنین آدمی نیستم و اگر کسی عصبی ام نکنه هم آدم آرومی هستم , اگر هم کاری کردی دلیل اش خودت بودی , کسانی بودن که سر عصبی کردن من شرط بستند , خدا را شکر هر کی هستم از تو بهترم !

متاسفم برات اول یک نگاهی به خودت و شخصیت ات بکن بعد جایی کامنت بذار !

یادم باشه دیگه با کسی نه دست دوستی بدم و نه کسی را راحت دوست و رفیق صدا کنم , تو دوست نیستی دشمنی و رفیق هم نیستی و نا رفیقی , پس اول یاد بگیر بعد حرف بزن !

خدا را شکر اطرافیانم منو می شناسند نیازی هم به اراجیف شما و امثال شما نیست !
اگر هم داد و بیداد سرت کردم حق ات بوده ;)

کامنت ها را هم بستم و بعد تائید منتشر میکنم که افرادی مثل تو به خودشون اجازه ندن هر مذخرفی می خوان بگن ! هر چی هم میخوای بگو تا عقده های درونی ات فرو کش کنه !

اگر هم فکر کردی می تونی با این حرفات . کامنت هات منو به هم بریزی زهی خیال باطل !
باش تا صبح دولتت بدمد !

متاسفم فقط که هنوز افرادی مثل در لباس دوست ظاهر میشن تا آدم به کسی اعتمادی نداشته باشه !

کامنت ات را هم پاک نمیکنم که دیگران بشناسندت :)
از همه دوستان دیگه ای هم کامنت اشون منتشر نمیشه پیشاپیش عذر خواهی میکنم

پی نوشت: متاسفانه این کامنت های نا مربوط اسباب ناراحتی 1-2 نفر را هم فراهم کرده بود که دیروز من کلی شرمنده اشون شدم :(

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر