نمیشه باورت کنم

این روزها واسه دوستی نگرانم و ناراحت , دوستان کمی دارم و همین دوستان کم هم مشکلاتی دارن واسه خودشون که فکر منو مشغول خودشون میکنند .

مثل امروز که 2-3 ساعتی را با دوستی توی کافی شاپ - سالها بود نرفته بودم - نشستیم و در مورد کار و غیره گپ زدیم , دوست دیگه ای هست که اونم مشکلاتی بزرگی داره , گرچه این مدت اصلا از دوستام دل خوشی ندارم ولی خب نمیشه فراموششون کرد .

دوستی واسش مشکلی پیش اومده کاری هم نمیتونم بکنم هم نگران مشکلش هستم و هم خوشحال چون مشکلی که واسش پیش اومده را بارها بهش در موردش گفته بودم ولی گوش نکرد و داره الان ضربه اش را میخوره , امیدوارم مشکلش حل بشه و متاسفم که کار نمی تونم بکنم واسش !

نه میشه باورت کنم
نه میشه از تو رد بشم

نه میشه خوبه من بشی
نه میشه با تو بد بشم

نه دل دارم که بشکنی
نه جون دارم فدات کنم

نه پایه موندنه منی
نه میتونم رهات کنم

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
خوش به حالتون!
دوستما که هنوز قبول نکرده اشتباه کرده!البته فکرکنم داره به خودش دروغ می گه!
تازه نمی دونین چه ها حوالم کرد!خشکم زده بود!:((
همیشه شاد باشین

ارسال یک نظر