اینها شهیدان واقعی ما نیستند

دیروز گویا دانشجویان را در دانشگاه امیرکبیر به خاطر خاکسپاری شهدا و تدفین شهدا در دانشگاه ها مورد ضرب و شتم قرار دادن و هفتاد نفری هم بازداشت شدن

تاسف آوره که شهدایی که جون اشون را در برای این خاک و سرزمین گذاشتند داره استفاده تبلیغاتی میشه , اینا شهیدان واقعی نیستند اگر شهید بودن جاشون توی دانشگاه نبود , اگر شهید بودن کسی واسه خاک سپاری اشون اینجوری با دانشجوها برخورد نمیکرد .

اینان اگر شهیدان واقعی این آب و خاک بودن و واسه اعتلای ایران زمین جان اشون را گذاشته بودن اصلا تا نزدیک کسی می بردن پیکرشون را مو به تن اش سیخ میشد و پاهاش سست میشه !

اینان شهدای واقعی نیستند وگرنه روی دستان اینان نبودن !

هر اعتقادی که دارم واسه شهدای ایران زمین احترام خاصی قائلم احترامی که الان با نوشتن این متن مو به تنم راست شده و کسانی جون اشون را فدا کردن که الان سرنوشت من مثل هزاران عراقی نباشه .

شهدای واقعی کجائید که ببینید به اسم شهدا چه میکنند

خدا همه ی ما را به راه راست هدایت کنه ...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خدا رو شكر اون دو سه خط آخر رو نوشته بوديد و الا من خيلي متاسف مي شدم به خاطر عنوان و ابتداي پستتون و حتما خيلي هاي ديگه هم مثل من. چرا اين شهدا واقعي نيستند و چرا...(چند تا از حرفاتون جاي چرا داره! به نظرم)
فكر كنم اگه خيلي چيزها ما رو متاثر نمي كنه لزوما به دليل كذب بودن اونها نيست و چه بسا به خاطر خيلي صفات رذيله ماست!
به نظرم توي اين دو پست اخير (كه من هر دوشون رو الان ديدم)اشتباهتون اينه كه همه مفاهيم رو در قياس با يه سري از افراد معنا مي كنيد.
نمي دونم چرا هر بار تو اين وبلاگ كامنت مي ذارم انقدر خشن مي شه.
عذر خواهي مي كنم.

ارسال یک نظر