عدم رشد صنعت توریسم را در هتل عباسی اصفهان پیدا کنید !

جمعه رسیدم اصفهان , دوست عزیزم پژمان اومده بود اصفهان , بهش زنگ زدم و اطراف میدن انقلاب بود رفتم پیش پژمان , قرار ما طرف ظهر بود و میخواستم که ناهار را با هم باشیم .

گفتم پیشنهاد میکنم بریم هتل عباسی هم فضای سنتی داره و هم کیفیت غذای خوبی داره - گرچه من خودم هم سالها بود نرفته بودم - پیاده رفتیم سمت خیابون آمادگاه و رسیدیم روبروی هتل عباسی , میخواستیم وارد بشیم که با ممانعت نگهبان بی شخصیت و گستاخ درب عباسی روبرو شدیم که گفت فقط رستوران برای میهمانان هتل و خانواده است و از افراد مجرد پذیرایی نمیکنیم به هیچ وجه !



من به عنوانی یک اصفهانی واقعا شرمنده شدم و اصلا نمی دونستم جواب حرفهای گستاخانه یک نگهبان بی شخصیت را چی بدم ! لبخندی زدم و رفتیم به سمت میدون شاه که اونجا هم نماز جمعه بود ( جای هیچ کاری را خدا را شکر توی این ایران نمیدونند ) و نشد بریم و رفتیم سمت هتل کوروش ( کوثر ) و ناهار را رستوران چشم انداز اونجا خوردیم , گرچه عالی نبود ولی خب راهنمایی و برخورد نسبتا مناسبش بهتر از بی شعورهای هتل عباسی بود !

تاسف خوردم که اون نگهبان حتی به خودش زحمت نمیده نگاهی به افراد روبروش کنه و بعد یک حرف چرت و پرتی را بده همین موضوع را یکبار دیگه هم 6-7 سال پیش با یک مهمون خارجی داشتم که 4 تا پسر بودیم - کاری به ایرانی و خارجی نداره - ولی گفتم به هر حال عوض شده اون ساختار ولی دیدم نه این گستاخی کماکان وجود داره و اصلا واسه اون نگهبان بی مسئولیت مجرد تعریف درستی نشده و فقط به مجرد بودن نگاه میکنه !

همین برخورد گستاخانه این نگهبان باعث میشه خیلی ها دلسرد بشن از سفر به اصفهان و همین موضوع را به دوستان هم منعکس کنند - مثل همین ضد تبلیغ من اصفهانی از شهرم - و خوب توریسم پا نگیره ! گرچه اونقدر مدیران بی کفایت هستند که گوششون بدهکار این اعتراضات نیست !

متاسفانه توی سایت کذایی هتل عباسی - به اصطلاح 5 ستاره که 1 ستاره هم ازش زیاده - ایمیلی ندیدم که این اعتراض را منعکس کنم !

تاسف آوره واقعا این طرز برخوردها توی کشوری که میتونه نفت را بیخیال بشه و فقط از صنعت توریسم سود کنه ولی خب کمبود شخصیت و شعور در بین متولین باعث میشه که هیچگاه این صنعت توی ایران پا نگیره !

مدیران هتل عباسی مشتری مداری در دنیا حرف اول را میزنه که متاسفانه شما و پرسنل اتون اصلا اطلاعی ازش ندارین اگر داشتین نگهبان گستاخ درب هتل را توجیه میکردین !

این نمونه ای از هزاران نمونه دلایل عدم رشد صنعت توریسم توی ایران هست .

۲ نظر:

ناشناس گفت...

نگهبانا هتل عباسي را نمي شه عوضشون كرد ولي تو مي توني مجرد نباشي تا رات بدن;) از مجردم يه تعريف هس با نيگا به مجردايي مثل تو و پژمان چي چي معلوم مي شه.P-:

ناشناس گفت...

سلام
بیااین آدرس ایمیلشون را برات پیدا کردم البته اگه جواب بدن.
Hotelabbasi@gmail.com
Abbasihotel@yahoo.com

ارسال یک نظر