همین جوری های پنج شنبه

این روزها باز هم حجم کاری بالا برگشته , متاسفانه یا خوشبختانه 1-2 تا پروژه طولانی مدت که داشتم هنوز به درازا انجامیده و کماکان ادامه داره , درس هم این روزها مثل همیشه شده غوز بالا غوز ( یا قوز بالا قوز ) و فکر درس هم دارم و 1-2 تا پروژه که باید تخویل اساتید محترم بدم و درسایی که بخونم , این استاد ها فکر میکنند واقعا آدم بیکاره , تازه از بس که درس خون هم هستم خیر سرم چند تا درس با استادهام توی دانشگاه دیگه گرفتم که اونا را هم بخونم !

یکی از چیزایی که این روزها داره کم کم بی انگیزه ام میکنه اینه که چند تا ایده دارم ولی خب به علت اینکه 1-2 تا پروژه قبلی پروسه اش طولانی شده نتونستم هنوز ایده های شخصی ام را پیاده کنم و همین باعث بی انگیزگی شدید شده !

امیدوارم بتونم برنامه ریزی کنم تا به اونها هم برسم , با اینکه بعضی ها فکر میکنند دوست ندارم روی اونها کار کنم ولی به شدت علاقه دارم دنبال کنم ولی خب زمان خیلی کمه , فعلا دیشب علی الحساب روی کاغذ کشیدم تا به پیاده سازی اش برسم !

فعلا این از احوالات منه , این روزها به شدت هم از فوتبال زده شدم و دیگه اصلا و با بی میلی شدید دنبال میکنم !

۱ نظر:

Homa گفت...

واه...باز شما لوس شدینااااااااااااا!:D

ارسال یک نظر