واسه من معنویات معنویات نکن !

سالها پیش واسه انجام کاری قرار شد به مجموعه ای کمک کنیم ! وظیفه ی من نبود کاری کنم و صرفا به خاطر کاری که میتونستیم انجام بدیم مامور به انجام اون کار شدیم , این کار درست در زمان امتحان ریاضی من در دانشگاه بود ! شب امتحان تا ساعت 11 شب داشتم کار را انجام میدادم ؛ فرداش ساعت 10 صبح دانشگاه امتحان داشتم , ساعت 11 شب رفتم خونه و تا 4 صبح هم روی پروژه کار کردم , بعدش 1 ساعت خوابیدم و رفتم کار را تخویل بدم تا ساعت 9 صبح در محل مربوطه بودم !

یادم نیست ولی قرار بود واسه کاری که انجام شد حدود 20-40 تومن بدن بهمون , اون پول را ندادن که هیچ بدهکار هم شدیم که فلان بود و جواب کم کاری یک مجموعه که یکسال کار نکرده بودن سر ما بیچاره ها خرد شد که تقصیر شما بود !

خلاصه ما 15 دقیقه هم دیر رسیدیم به امتحان و با رو زدن به فامیل و اینا وارد جلسه شدیم , ولی اصلا نخونده بودم , ریاضی را افتادم و 4-5 ترم خوندن این درس از من وقت گرفت و 200 تومن هم خرج گذاشت !

مدیر مربوطه هم گفتن جبران میکنیم آخر هم بعد یکسال 20 تومن دادن ! که به قول اصفهانی ها : رخت بعد عید برا گل منار خوبس !

یاد گرفتم واسه معنویات توی کارم ارزشی قائل نشم , به اندازه کافی توی کار به معنویات توجه دارم و کار معنوی انجام میدم !

۱ نظر:

ندا.ح گفت...

آخ آخ نگو پرهام جان که اینقدر کارهای معنوی انجام دادم و آدمهای معنوی دیدم که یه پاپاسی هم شخصیت ندارن که نگوووووو ...
معنا و مفهوم همه چیز رو با رفتارمون به گند میکشید بعد میگیم چرا احترام و بزرگتری و ... مردم حالیشون نیست .. همینه دیگه یه بار دو بار آدم تحمل میکنه بار سوم هر چی از دهنش در بیاد به طرف میگه ...

ارسال یک نظر