روزی که من به قدرت برسم

آیدا منو به بازی وبلاگی "روزی که من به قدرت برسم" دعوت کرد , منم مینویسم , چون برنامه دارم ;)

اولین کاری که میکنم وضعیت فناوری اطلاعات را درست میکنم توی ایران , کلا این همه سازمان و متولی و نون مفت خور را جمع میکردم , یک وزارت خونه و وزیر کار بلد میذاشتم , کسی که واقعا اینکاره باشه نه اینکه توی دانشگاه سیم پیچی درس داده باشه , خودم هم نظارت میکردم .
دست دزدها را هم توی فناوری اطلاعات و اینترنت قطع میکردم .
ساختار دولت الکترونیک را طی یک برنامه 2 ساله اجرا میکردم و مردم را هم تحت فشار میذاشتم تا استفاده کنند ! اولش سخت بود و فحشم میدادن ولی بعد عادت میکردن ودعا میکنند !

نیروهای نظامی و اینا را جمع میکردم , 2 تا بخش پلیس و ارتش فقط میموند ( اگر چنین اختیاری در اختیار رئیس جمهور باشه ) .

ورزش را فقط رئیس سازمان ورزش منصوب میکردم , یک مدیر ورزشی کاربلد نه مسئول تاسیسات فلان جا را !

آموزش را کلا از بدنه دولت جدا میکردم , یک تیم عالی جمع میکردم تا برای سالها برنامه آموزش را تدوین کنند .
این همه دانشگاه را هم درشون را مبستم و تغییرات اساسی توی آموزش میدادم .

نظام پولی را بهبود می بخشیدم و وابستگی به نفت را قطع میکردم و فروش نفت را به پائین ترین حد ممکن میرسوندم تا وابستگی نباشه و دزدی هم نباشه .

گاز وآب و برق را اول به کشور خودم میدادم و به هیچ کشوری کمک نمیکردم تا کشور خودم همه چیز داشته باشه , اگر زیاد اومد شاید به سایر کشورها هم دادم .

انرژی هسته ای را برای برق ازش استفاده میکردم .

این وزارت خونه های مفت خور مثل تعاون و اینا را تعطیل میکردم , وزارت خونه هایی که اصلا معلوم نیست چیکار میکنند و پول نفت مصرف میکنند .

با تموم کشورها مناسبات برقرار میکردم و از هیچ کشوری روی برنمیگردونم چون فلسفه وجودی کشورها و اینا به من ارتباطی نداره , کلاه خودمون را سفت بچسبیم .

تموم ایرانیان خارج از کشور را سعی میکردم برگردونم .
پارک های فناوری در نقاط مختلف راه اندازی میکردم .
هیچ کدوم فامیلهام را هم با آوردن توی کار خودم بدبخت نمیکردم , چپون میدونم چه فاضلابی را توش وارد شدم .

یکی از بالاترین حقوق ها را برای خودم و معاونان و وزرا در نظر میگرفتم.

به گردشگری ایران میرسیدم , چون معتقدم دو برابر نفت میشه ازش پول درآورد .
زرت و پرت هم سفر استانی نمیرفتم ولی هر جایی را احساس کردم نیاز داره میرفتم اون شهر .

همینا فعلا
اینا را نوشتم ولی من همیشه به پادشاهی مطلقه اعتقاد دارم :)

منم کیوان , نیما ( اکبرپور ) , علی حضرت حاج آقا , فاطمه ( سنجاقک ) , را دعوت میکنم بنویسند

۳ نظر:

ناشناس گفت...

پس ظاهرا هر كي به قدرت برسه خيلي فرقي نمي كنه!!! اما اميدوارم موفق باشيد و اگه دوست داريد به قدرت هم برسيد.

ناشناس گفت...

پس ظاهرا هر كي به قدرت برسه خيلي فرقي نمي كنه!!! اما اميدوارم موفق باشيد و اگه دوست داريد به قدرت هم برسيد.

ناشناس گفت...

اي واي. 20 بار ارور ميده تا يه كامنت سند كنه بعد 20 بار مي فرستتش!!!

ارسال یک نظر