وقتی که دیگر انگیزه ای باقی نمی ماند

گاهی توی زندگی آدم , آدم باید با بعضی چیزا کنار بیاد و اونا را بذاره کنار و بهشون فکر نکنه , متاسفانه این مدت اتفاقاتی که افتاد که باعث من توی زندگی ام یک سری تغییراتی بدم , به هر حال من این چند ماهه با خودم به این نتیجه رسیدم که سیستم کجدار و مریض ایران توی این چند ساله ظرفیت و شعور داشتن یکسری چیزا را نداره .

توی 3 سال گذشته برای راه انداختن کاری و شروع یک پروژه نزدیک به 3 ماه وقت گذشتم , به تهران مسافرت کردم و خیلی تلاش کردم تا پروژه ای به سرانجام برسه ولی از اونجایی که متاسفانه سیستم دولت ایران ظرفیت انجام خیلی کارها را نداره پروژه توی یک ماجراهای عجیبی گیر کرده که دیگه از توان من خارج است .

متاسفانه سن من دیگه سن وقت تلف کردن و غیره نیست , علیرغم اینکه خیلی سخت بود با خودم کنار اومدم که اون پروژه را بی خیال بشم .

دیگه نه علاقه دارم و نه میدونم به نتیجه میرسه توی سیستم ایران , سیستم مریض ایران چیز دیگه ای میخواد که متاسفانه از توانایی من خارج هست .

کاری که انجام دادم واسم سرگرمی و علاقه بود و صرف علاقه شخصی من به اون موضوع هزینه های خیلی زیادی چه به لحاظ مادی و چه زمانی متحمل شدم ولی خب ازشون میگذرم و چند ماهیی که روی پروژه های دیگه دارم توان میذارم چون اون کار نه زندگی منه و نه منبع درآمد , من فکر میکردم میشه پیش برد اما زهی خیال باطل , خوشحالم که تموم توانم این اواخر صرف نشد و برخی کارهای دیگه مثل فعالیت در زمینه رابط کاربری و وب و غیره و همچنین تا حدودی کار پدرم صرف شد .

متاسفانه هیچی جوابی هم ندارم به پدرم بدم که دلیل وقت گذاشتن منو میپرسید .

یادم باشه دیگه صرف علاقه کاری نکنم و سن من سن علاقه مندی نیست , متاسفانه مشکلات جسمی شدید هم به خاطر حرص خوردن پیدا کردم و دائم دست چپ بی حس و فشار عصبی و سر درد و ... نتیجه تلاش من بوده !

میدونم دوستان میخونند اینجا را واسه همین نوشتم , متاسفم که واسه من همه چیز تموم شد , من میرم دنبال زندگی ام , راه من راه دیگه ای با این مسیر جور در نمیاد , مدت باقیمانده صرفا به خاطر تعهد اخلاقی ادامه میدم ولی از بعدش حتی اگر باشم هم علاقه ای واسه انجام ندارم .

امیدوارم روزی همه چیز تغییر کنه , زندگی میکنیم برای تغییر ...

۲ نظر:

ندا.ح گفت...

الان دیگه باید گفت " میمیریم واسه تغییر"
اما چه فایده؟!!!

ناشناس گفت...

اميدوارم روزي تو شرايط بهتري كار كنيد و موفق باشيد.

ارسال یک نظر