کمیته صحرایی بی انضباطی و شریفی !

من هنوز معنای این کمیته ی انضباطی و صلاحیت رسیدگی اش را نفهمیدم که فکر میکنه داره فوتبال مملکت را اصلاح میکنه ولی کمر به نابودی فوتبال بسته , اشخاصی که خودشون نماد بی انضباطی و بی فرهنگی و بی قانونی هستند شدن مدعی العموم برای نجات فوتبال !

اصلا شخصی افرادی مثل شاه حسینی ها و شریفی ها و قوانین من درآوردی اشون را نفهمیدم !

خیلی ها متخلف هستند , نیکبخت ها و حنیف عمران زاده ها و ... تخلف کردن بیرون هم خیلی کارها میکنند که ربطی به فوتبالشون نداره , درسته باید الگوی جوانان باشند ( البته جوانان میدونند الگوشون را از بین چه افرادی باید انتخاب کنند ) ولی این دلیل نمیشه که برای ادب کردن کسی اون را نابود کنیم , حکایت شریفی و کمیته بی انضباطی شده حکایت اون معلمی که میخواسته شاگرد را فلک کنه تا ادب بشه ولی اونقد اونو فلک میکنه تا شاگرد بنده خدا زیر ترکه های معلم میمیره !
آقای شریفی و دار و دسته ی قانون مدارشون کمر به نابودی فوتبال و فوتبالیست ها بستند , افرادی که قانون جزا را نمیدونند , افرادی که قوانین فوتبال را نمیدونند , یک قانون من درآوردی ساختند و یک دادگاه صحرایی درست کردن هر بازیکنی را به کوچکترین دلیل میبرند توی مسلخگاه و گردنش را میزنند و جنازه اش را میفرستند بیرون !

هفته ی اول لیگ برتر , نخستین بازی بعد از ناکامی عظیم تیم ملی فوتبال به جای آشتی تماشاگران بنا به دلایل واهی و کاملا ناعادلانه تماشاگران استقلال و پرسپولیس را از ورزشگاه دور کردین

نیکبخت واحدی , حنیف عمران زاده , فیروز کریمی , دو جوون و یک مربی موفق - کاری به اینکه اخلاق اشون چیه نداریم من خودم به شخصه نیکبخت واحدی را قبول ندارم - بنا به یک قانون نا نوشته محروم میکنند برای 6 ماه و یک فصل و به همین راحتی آینده دو جوون را نابود میکنند , کدام قانون ؟ کدام امتیاز منفی ؟ این قانون را کجا اعلام کردین ؟ به شما ربطی داره حنیف عمران زاده چیکار میکنه بیرون از زمین فوتبال ؟ شما مگر دادگاه صالح هستید که برای جرم بیرون از زمین بازیکن رای صادر میکنید ؟

امروز - 26 مرداد - طالب لو بدلیل اظهارات رحتی ازش شکایت کرده بوده , طالب لو رضایت داده و بخشیده ولی مدعی العموم بنا به دلایل کاملا واهی قصد جریمه کردن رحتی را داره ؟ بنا به کدام قانون رحتی باید جریمه بشه ؟
شده حکایت خدا می بخشه ولی شاه نمی بخشه !

لیدرهای استقلال و پرسپولیس را بعد از 20-30 سال محروم میکنید انتظار دارین توی ورزگشاه براتون گل بفرستند ؟

معدنچی یک درگیری ساده در بازی با بوسنی که روزانه بدتر از اون صدها باز در زمین فوتبال اتفاق میوفته باید محرومیت چندین ماهه را تحمل کنه !

اصلا نمیدونم با این حجم پرونده سازی در کمیته بی انضباطی آیا اینقدر رئیس مربوطه بیکار هستند که برای یک بازی ساده دوستانه باید رئیس کمیته بی انضباطی به بوسنی سفر کنه ؟

وقتی افشین قطبی که اصلا صدا ازش درنمیاد میره کمیته انضباطی حساب دیگرا را بکنید !

اونقدر نمونه های بی عدالتی کمیته بی انضباطی زیاد شده که ذهن هیچ کسی دیگه یاری نمیده تا اونا را ذکر کنه

آقای شریفی شما نه صلاحیت دارید و نه فرد عادلی هستید که با دادگاه صحرایی کمر به نابودی فوتبال بستید !

لطفا این بساط نابودی را جمع کنید و یک نگاه به خودتون و اعمال اتون بکنید , کی باید روی اعمال شما نظارت کنه ؟ رئیس فدراسیون ؟ قوه قضائیه ؟ شما چکاره این فوتبال بودید که الان برای نابودی آمدید ؟

۱ نظر:

محمدعرفان گفت...

قیافه ی این آقا داد میزنه چی کاره و منتسب به چه گروهیه. مگه میشه در حال حاضر با اینا در افتاد.
رویی که اینا دارن، سنگ پای قزوینم نداره

ارسال یک نظر