مدیر پاسخگو و وظیفه شناس دولت نهم !

حدود 5 سال پیش از شرکتی سرویس ADSL واسه خونه و دفتر و 1-2 تا دوستان گرفتم , بعد از 5 سال یک دفعه شرکت مذکور تعطیل شد و اصلا معلوم نشد چی شد , کلا اینترنت برای این بود که نیاز مبرم به سرویس دائمی اینترنت داشتیم ولی خب یک دفعه قطع شد , بعد از چندین هفته تماس و پیگیری ماشالله شرکت ها اونقدر پیگیر هستند به هیچ جایی نرسید و در حدود 45 روز پیش مجبور به شکایت شدم که چون شرکت سرویس نمیده این سرویس از طریق قانونی جمع کنیم , 45 روز پیش شواکیه را ارسال کردم واسه مخابرات اصفهان و علیرغم اینکه سفر بودم با مشکلات فراوانی شواکیه را فرستادم که زود پیگیری بشه , تا امروز صبح یعنی 45 روز هیچ خبری نبود چند بار تماس گرفتم با بیان اینکه کربلا هستند و مرخصی هستند دیگه هیچ خبری نشد !

امروز صبح مامانم باهام تماس گرفت که آقای فلانی زنگ زده در مورد سرویس ADSL سوال کرد که چی شد ؟!

اصلا موندم چی بگم , یعنی من اگر جای مامانم بود سر فحش را میکشیدم به این مدیر وظیفه شناس و پیگیر که من بعد 45 روز باید یکی که بهش شکایت کردم زنگ بزنه و از من بپرسه چی شد ! آخه یکی نیست بگه مرتیکه ی الاغ من اومدم به تو شکایت کردم بعد تو بعد از 45 روز زنگ میزنی که چی شد ؟ آخه مرتیکه مگه خود به خود این سرویس از روی خط ما جمع میشه که تو بعد از 45 روز زنگ زدی ببینی چی شده !

اصلا موندم این مدیران وظیفه شناس دولتی را از توی لپ لپ درمیارند , بعضی موقعا از توی این لپ لپ ها چیزای بدرد بخوری پیدا میشه ولی این مدیران را نمیدونم از توی کدوم لپ لپی درمیارند !

خدا به همه صبر ایوب اعطا کنه ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر