انتخابات مهم نبود ، مهم شناختی بود که بدست آوردم !

اصلا انتخابات مهم نیست ، چون اینجا بنا به دلایلی نمیتونم حرف سیاسی بزنم ولی توی این مدت خیلی از آدم ها را شناختم ...

اون آدم ها که شناخته شده هستند و بودند ولی این وسط کسانی را هم شناختم که روشون اسم دوست را گذاشته بودم , آدم های بی ارزشی که سر ای اتفاقات شناختم , افرادی که سر جنگ قدرت دیگران , جنگی که هیچ چیزی عایدشون نمیشه و خودشون هم با دیگران می سوزند براحتی دهن اشون را باز کردن و برای طرفداری از شخص ایکس هر توهینی خواستند به نزدیکانشون کردند !

به قول یکی هر کی بیاد و هر کی بره اوضاع مردم عادی همینه که هست یک عده ای میان که میخورند و میرند ولی این وسط نمیدونم بعضی ها با تفکر سرمست از پیروزی فکر میکردند دنیا به کام اونها شده و به تموم اطرافیانشون توهین کردند و اونها را از خودشون راندند !

این پست را واسه دوستی مینویسم که به خاطر شخص دیگری هر توهینی خواست کرد حالا شده از اینجا مونده و از اونجا رونده , اصلا نمیدونم خودش با چه رویی دوباره اومده !

بحث بخشش نیست برای من اگر به خودش چیزی میرسید خوشحال میشدم میگفتم لاقل این همه تو سر خودش زد و توهین کرد به دوستانش حالا به یک جایی رسیده ولی چون نرسیده در عجبم که چرا به نزدیک ترین دوستانش توهین کرد , دوست سابق من دنیا همین چند روز نیست , یک سیب تا میاد برسه زمین هزار تا چرخ میخوره !

قبلا ها فکر میکردم توهین ها فقط توی طرفداران فوتبال هست و اون فحش ناموسی ورزشگاه ها به طرفداران تیم مقابل چقدر رکیک و زشت ولی الان میبینم چند تا کل کل بیشتر نیست و فرداش یادشون رفته و دوباره مثلا استقلالی و پرسپولیسی کنار هم هستند و در مورد موضوع دیگه ای حرف میزنند , حالا میفهمم اون تماشاگران که فحش میدن خیلی شرافت اشون بیشتر از برخی هاست ...

خوشحالم که اطرافیانم را شناختم فقط همین برام کافی بود که ظرفیت و شعور برخی اطرافیان را دیدم ...

۲ نظر:

ارسال یک نظر