پایان یک آرزو

نمیدونم خوب یا بد بدلیل یک سری اتفاقای که افتاد در جریان کاری همه چیز واسم تموم شد ، واسه همیشه هم تموم شد و دیگه اصلا واسم مهم نیست !

فقط میدونم که دیگه هیچ کاری را بدون چشم داشت واسه جایی به نام وطنم نکنم تا آخرش بدهکار نباشم !

خدا را شکر ، خدا را صد هزار مرتیه شکر که تا اینجایی که توی زندگی ام همین پیشرفت جزئی را هم که کردم تمومش تلاش شخصی خودم بوده البته دوستان هم کمکم کردن ولی خب با رابطه نبوده و همه چیز برحسب ضابطه بوده ، بازم خدا را شکر که اونقدر توان دارم که به جایی یا کسی یا غیره وابستگی ندارم !

من پرهام باغستانی مسلمان و شیعه هستم و دین و آئین ام همیشه مشخص بوده و دارای یک اسم پارسی و اصیل هستم ، کسی جز خدا را نمی پرستم و نمازم را واسه حفظ ظاهر نمیخونم و دورغین و برحسب عادت!!! جلوی خدا دولا و راست نمیشم ، سعی میکنم اول بنده های خدا را راضی نگه دارم و بعد نمازم را بخونم و اگر هر زمانی بدونم بنده ای از بندگان خدا ازم راضی نیست نمیدوم تا صف اول بایستم و البته هر زمانی احساس نیاز کنم با خدا حرف میزنم ! وقتی هم اطلاعی از چیزی ندارین بدنبال دین و اینکه من چه مذهبی دارم نباشید چون این هیچ چیزی جز نادانی شما را نشون نمیده !

کارم را برحسب علاقه انجام دادم هیچ چیزی جز انجام کار واسم مهم نبوده متاسفانه این سالها به خاطر یک کار بیهوده که بهترین سالهای زندگی ام را واسه بیهوده ترین کار گذاشتم که آخرش هیچ سودی نداشت ، این سالها بدقول شدم ، آرامشم را از دست دادم واسه هیچی ! ولی از این به بعد انشالله نیستم

هیچ وقت هیچکسی را بیهوده دوست صدا نمیزنم و خطابش نمیکنم و اگر دوست صداش زدم چه همکار بود و چه فرد عادی همیشه و در همه حال پشتش بودم و ازش حمایت کردم ؛ خدا را شکر بهترین دوستان زندگی ام را هم دارم .

امیدوارم با تموم شدن یک سری چیزا دوباره به آرامش و شادابی سالهای قبلم برگردم و به کار اصلی و مورد علاقه ام برسم و از کارهای پرتنش دوری کنم :)

فقط می نویسم که دیگه هیچ کاری را واسه کشورم بدون چشم داشت نکنم اول خودم را در نظر بگیرم و بعد کشورم را ! متاسفانه من و تفکر من اینجوری نیست ولی زمونه میگه که باید اینجوری باشم !

فقط بعد از این همه سال و سختی های سفرها و این همه تلاش از یک سری رفتار خیلی ناراحت شدم که اونها را هم یادداشت میکنم تا داشته باشم ولی فراموش نمیکنم !

چه رسمی داری ای دوره زمونه
که هر روزت یه جا عاشق کشونه


پی نوشت 1 : راستی یک چیزی یادم رفت بگم هر وقت جای من بودید و بهترین سالهای زندگی اتون را واسه کاری گذاشتید و از خیلی از پیشنهادهای عالی گذشتید بعد خودتون را بزارین جای من و تصمیم بگیرین ! جای من نیستید پس اظهار نظر نکنید !

این نوشته شاید بازم پی نوشت داشته باشه

۳ نظر:

شیوا گفت...

سلام، همیشه دیگران رو ببخش و فراموش کن ، نه برای اینکه اونها مستحق بخشش هستند، فقط به خاطر اینکه تو مستحق آرامشی .....
درضمن قضاوت درمورد درست یا اشتباه بودن یک عمل دراختیار و شایسته پروردگار هست
شادوموفق باشید

xبانو! گفت...

سخته درکت میکنم....
همین!

ناشناس گفت...

sakhte ama adam behesh fekr nakone asabesh rahattare

ارسال یک نظر