روزهاي اول بيرجند

اين اولين مطلب من درباره سربازي ، گرچه سربازي زياد بهم زور نمياره سر كوچه دومي ميرم اداره و ميام ، كه ديگه چيز زيادي ازش نمونده .
به هر حال قرار بود 18 دي برم سربازي كه شد 18 فروردين .
سوار اتوبوس پيش به سوي بيرجند ، به قول ايمان فاضل كه ميگفت تا پامونو بذاريم اون طرف تر از كره زمين ميوفتيم پائين .
رسيديم بيرجند اوه اوه پادگان 04 انفرادي بيرجند ، هواي سرد كوير تا مغز استخوان ادم را ميسوزوند ، پياده شديم . رفتيم توي يك مسجد توي پادگان يك كمي نون خشكه و تخ مرغ نپخته دادند و بعد گفتند كي 6 روز مرخصي مي خواهد و ما هم از خدا خواسته با اينكه 15 ساعت توي اتوبوس و گرما بوديم اما برگشتيم اصفهان و 25 فروردين 4 صبح قرار شد بيرجند باشيم .
25 رفتيم بيرجند اونجا ديگه با همه جور كسي بايد قاطي بشي و گر نه مي پوسي ، خلاصه رفتيم و تقسيم شديم و افتاديم گروهان شش گردان 2 .
2-3 روز خبري نبود تا كمكم و در قسمت بعد خبرها شروع ميشه .
از بشين و پاشو شرع ميشه تا ... ديگه

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز اگه دزست فهمیده باشم شما در پادگان بیرجند سرباز هستید من به کمکتون احتیاج دارم اگه این پیغام منو خوندید به من میل بزنید خواهش می کنم ازتون در اولین فرصت این کارو بکنید
daniyal_moshtagh@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام.اقا من برگه محل خدمتم اومده که کدش 38 است يعني 04 بيرجند مي خواستم ببينم چگونه جايي هست.خواهشا يه خورده زياد توضيح بده. مرسي .خدانگهدار

ناشناس گفت...

من داوود تاریخ اعزام 19/5/1388 هستم کد محل خدمتم 38 یعنی 04بیرجندم اگر کسی ناریخ اعزامش با من یکی است و در بیرجند افتاده لطفاه یه ایمیل به من بزنه تا باهم اشنا بشیم www.kafeshan_1988@yahoo.com

ناشناس گفت...

آقا ما هم بيرجند خدمت كرديم. پدرمون در اومد ولي خداييش خيلي جاي باحاليه. كسايي كه افتادن بيرجند نترسن. زنده بر مي گردن.

ناشناس گفت...

سلام.من دوره کدم رو تموم کردم باید برم 04 افسر وظیفه شم.چجور جاییه.شهرش چطوره؟خوابگاهاش چجوریه؟

ارسال یک نظر