رئيس جمهور و بعد از آن ؟

توي اين مملكت فقط كافي بفهمند كه يكي داره ميره كنار و يا داره يك اتفاقي كه يك شخصي ديگه از مقامات گرفته تا يك كارمند جزء يك اداره و يا يك مسئول و خلاصه هر كسي .
شروع مي كنند به خردش كردن و زير آبشو زدن و يك كاري كنند جاشو بگيرند و خودشونو جا كردن و ...

احمدی نژاد به خاتمی توصيه کرده که فرصت سه ماهه ای را که به پايان رياست جمهوری اش مانده است قدر بداند و به خدمت به مردم بپردازد

الان هم متاسفانه چنين اتفاقي داره ميافته و بي توجه به خيلي از مسائل موجود دارند در بالاترين سطح ممكن رجال به جان هم افتادند و متاسفانه دارند جواب همديگر را ميدهند ، بدون توجه به شخصيت و موقعيت فعلي هر كدا م !!!
رئيس جمهور خاتمي گويا چند روز پيش براي عزيمت به سمت محل دريافت دكتراي خود در دانشگاه تهران از مسير رفتند كه گويا ترافيك بوده و خوبي اين مسئله توي خيابون هاي تنگ و باريك و شلوغ تهرون يك امر مسلمه و هيچ كسي نمي تونه براش جوابي پيدا كنه !!
و اما ماجرا :

شهردار تهران:
واقعیت های زندگی مردم از سعد آباد دیرتر دیده می شود//ساحت ملت ما پاک تر و بزرگتر از آن است که سر کسی کلاه بگذارد

يكي از كانديدا ها كه شهردار تهران هم هستند الان در سايت رسمي خبري شهرداري تهران به جواب ايشان پرداخته و صبحت هاي كه اصلا جاي پرداختن به اون نبوده پرداختند :

متن كامل در سايت سما تهران
متاسفانه كار به جايي رسيد كه BBC عنوان خبري اول خودشو به ايم درگيري لفظي اختصاص داده .
متن كامل از BBC

محمود احمدی نژاد، شهردار تهران در گفتگويی که در حاشيه بازديد از شهرداری منطقه‌ چهار شهر تهران با خبرنگاران داشته به انتقاد از محمد خاتمی، رئيس جمهور ايران پرداخته است.

اين نخستين بار است که رئيس جمهور ايران از سوی شهردار تهران اين چنين آشکارا هدف انتقاد قرار می گيرد.

اظهارات آقای احمدی نژاد در واقع پاسخی است به سخنانی که آقای خاتمی در انتقاد از وضع رفت و آمد در خيابانهای شهر تهران مطرح کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر