ليورپول


اوف ، عجب بازي بود من كه به شخصه كفم بريد و ديگه كف بر شدم
نيمه اول تا ميلان اولي را زد ، گفتم تمومه ، ليورپولي ها هم دفاعي ديگه آخر نيمه اول گفتم بابا ديگه 3-0 ميلان قهرمانه ، ليورپولي ها هم چون دفاعي بازي مي كنند گفتم ميلان برده آقا تو چرت بودم كه براي قهرماني و اين چيزا بيدار باشم ، بگم هميشه عاشق رئال بودم ، نه به خاطر بازيكناش بلكه به خاطر تيمش ، اون موقع ها عاشق دروازباني بودم و اسطوره ام هم فرانسيسكو بويو ، دروازه بان وقت رئال بود .

بگذريم ، تو چرت بودم ديدم شهراد داد را كشيد ، شصتم خبر دار شد ليورپول اولي زده ، بله اولي را زده ، اوف دومي را هم زد ، اوپس سومي ، باب راستي ديگه كفم بريد و وقتي به پنالتي كشيد و ديگه گفتم حقشونه ، چون از شكست 3-0 نيمه اول خبري نيود
ارده قوي مال مردان بزرگ و مردان بزرگ ليورپول اينكارو كردند و حقشون هم قهرماني بود

عكس ها از بي بي سي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر