استقلال

از بچه گی عاشق استقلال بودم .
داشتم وبلاگ نا آرام را می خوندم چشمم به این مطلب اش افتاد .
استقلال و پیروزی

من همیشه منتظرم یک روزی قشنگ بازی کنند , اون روز هم می رسه , همیشه سر کلاس هام وقتی شاگردهام ازم می پرسند استاد فلان موضوع را چیکار میکنید یا چیکار کردین و .. , همیشه و همیشه در جوابشون می گم : تمرین تمرین تمرین ( 3 بار ) , نمیدونم چرا 3 بار میگم ولی همیشه 3 بار میگم , الان هم همیشه منتظرم تا اون روز پس از تمرین های زیاد بیاد و استقلال بازی های قشنگی را به نمایش بذاره , من از بچگی عاشق استقلال بودم , با هیچ تیمی هم عوض اش نمی کنم !

امیدوارم با تمرین زیاد به هدف برسند , هیچگاه حسرت داشته های یکی را نمی خورم , چون میدونم با تلاش و همت میشه بهش رسید :)
فقط تلاش و تمرین می تونه آدم را موفق کنه :)

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام پرهام جان
منظورم از نوشتن استقلال و پیروزی دقیقن این دو تیم نبودند. تلاش کردم یک چیز کلی بنویسم و برای هم‌این هم انتظار داشتم که برداشت‌ها متفاوت باشند. برداشت شما هم زیبا بود :)
با تمرین و تمرین و تمرین می‌شه به همه‌چیز رسید، همه‌چیز

ارسال یک نظر