گذشته ها دروغ بوده ...

یک چیزی که همیشه ازش حتی بیشتر از دروغ متنفر بودم اینکه کسی منکر گذشته بشه !
نیکبخت زمانی که از استقلال رفت , رفت توی روزنامه پیروزی نشست و گفت من 9 سال زوری بودم و علاقه ای نداشتم به استقلال ! ( واسه پول منکر 9 سال شد ! ) دلم می خواست همون لحظه روش بالا بیارم !
انصاریان رفت استقلال , رفت استقلال جوان و جهان فوتبال و گفت من پرسپولیس دوست دارم ولی نخواستند منو و من هم می خواستم توی سطح بالا باشم و حالا هم که اومدم دوستش دارم !

تفاوت این دو حرف از زمین تا آسمون

لطفا به گذشته پشت پا نزنید !
اگه به گذشته پشت پا بزنید مثل اینه که دارین به الان اتون هم پشت میکنید , چون فردا هم میگین چیزی نبوده !
از گذشته درس بگیریم و محترم بشماریم , خیلی چیزا فرق میکنه ...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

akh goftiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin.
offfffffffffffff, manam, shadid, taze fekonin 1sal doroghhaye tarfo ba insharayete rohi ke az dorogh motenaferin tahmol konin baz to cheshme shoma bade tablo shodan ghaziye negah kone, baz dorogh bege, akhe ke adam mikhad.....
nikbakht ke hamoon behtar raft, man yeki ke khoshhal shodam, bache sosol,
Ansarianam bere khoobe:D

ارسال یک نظر