داستان فتح الله زاده و استقلال تموم شد !


تیتر اخبار امروز , فتح الله زاده بر کنار شد !

به همین سادگی هیئت مدیره ی سیاسی و بی لیاقت استقلال مدیرعامل را برکنار کرد , متاسفانه هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس شده محلی برای آقایونی که به نحوی و با تغییرات دولت وارد عرصه سیاست میشن و قصد دارند تا به اصطلاح قدرت خودشون را که با رابطه به دست آوردند را با بازی دادن افرادی که سالها در فوتبال خدمت و مدیریت کردند را نشون بدهند , فتح الله زاده درست عمل نکرد و مدیری بود و هست که نیاز به سرمایه میلیاردی داره تا بتونه خیلی کارها انجام بده اما با باشگاههای مثل استقلال و پرسپولیس و اون حس کثیف مالکیت سازمان تربیت بدنی بر این دو باشگاه عملا مدیرانی مثل فتح الله زاده ها و انصاری فردها نمی تونند مدیریت مناسبی داشته باشند !

نمیدونم آقای واعظی آشتیانی عضو جدید هیات مدیره استقلال تا حالا توپ فوتبال را لمس کرده ؟ نمیدونم این چه هیات مدیره ای شده که آقای پورحیدری را بدون دلیل از کار بر کنار میکنه ؟ آقای زریبافان که صحبت از لیاقت و شخصیت فتح الله زاده میکنند خودشون تحت چه شرایطی موقعیت فعلی را در استقلال به دست آورند ؟

امیدوارم قریب به مدیرعاملی استقلال برگرده مردی که به خاطر عقده های درونی مهرعلیزاده و عدم حمایت از وی برکنار شد فردی که میشه یکی از معدود مدیران موفق باشگاهی فوتبال ایران بود که به جای صحبت کردن و شلوغ بازی که مدیران امروز استقلال و پرسپولیس دارند عمل کرد !

اینبار هم عقده های دورنی زریبافان مانع از ادامه فعالیت مدیران باشگاه شد !

امیدوارم ریشه تموم افراد سیاسی از بیخ و بن از فوتبال این کشور که روز به روز داره بیشتر روز قبل تهوع آور و کثیف میشه کنده بشه !

فوتبالی که با سیاست آمیخته بشه محکوم به فناست !

فوتبال مرد عمل میخواد نه مثل مدیران امروز استقلال و پرسپولیس که با شلوغ بازی برای یک داوری قصد دارند تموم افکار مردم را منحرف کنند به سوی اشتباهات دیگران !

حالم داره از این فوتبال نکبت بار و کثیف ایرانی به هم میخوره !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر