رضاعطاران و بزنگاه را کشتند !


سریال رضا عطاران , بزنگاه متوقف شد !

آقایون دانشمندان به پخش سریال بزنگاه که داره واقعیت های جامعه را نشون میده اعتراض کردند ! چرا ؟ چون توی این سریال میگه خفه شو ! نه اینکه مردم نمیگن !

هفته ی پیش دم میدون ونک منتظر یکی از دوستان بودم یکی از ماشین اش پیاده شد و وسط میدون ونک اونچنان فحش ناموسی میداد که همه وایساده بودن نگاه میکردند !
دیروز دم میدون ونک دوباره نمونه مشابه دیگه یک پسری سر تاکسی گذاشت دنبال یک ماشین و وسط میدون ونک شروع به فحش ناموسی دادن فحش هایی که حتی کلمات اش هم واسه خیلی ها بیگانه بود و اونچنان دعوایی شد که 15 دقیقه میدون ونک بسته بود! که این کلمات مثل خفه شو و مرتیکه و ... مثل دوستت دارم و عزیزم گفتن بود !

اگر سریالی مثل همین بزنگاه واقعیت جامعه را بیان کنه باید جلوگیری بشه ! آقایون این سریال نشونه ی همون جامعه ای که شما جامعه شناسان ترسیم کردید , جامعه را اصلاح کنید تا سریال ها هم اصلاح بشه !

مثلا یکی از پرفسورها - بخونید خالی فسور - انتقاد کرده که چرا نشون میدین جوون اگر توخونه نتونست مواد مصرف کنه بره توی ماشین ! جوون ماشاالله خودش اونقدر راه بلده که نیازی به نشون دادن نداره , فکر کنم این کار رضا عطاران آگاهی دادن باشه تا یاد دادن !

یا آقای حسین مظفر از شورای نظارت فرمودن چرا توی سریال این حرفها مثل :
خفه شو، اينقدر زر نزن، ميترسم خريتش كار را خراب كنه، گاز بده لعنتي، تو كپه مرگت روبذار، درسته گاهي من خلم ولي تو هميشه خلي، حرف زيادي نزن، چه مرگته، اينا رو از كدوم گوري پيدا كردي، اي يارو عوضي، تا آن روي سگ من را بالا نيومده، آشغال‌بر، مرتيكه مزاحم، برو گم‌شو، احمق‌هاي ديونه و نمايش حركات ناپسند از قبيل بازي با انگشتان دست كه در عرف نماد و يا معناي زشتي را متبادر مي‌كند
زده میشه !

اگر نشون دادن انگشتی اشکالی داره برین فکرتون را اصلاح کنید , برین به تموم فوتبالیست ها آموزش بدین !

دبیرستان پسر یکی از آقازاده ها همکلاسی من بود , دبیر زبان فارسی تموم درس را روی تخته می نوشت و بعد جلو می ایستاد و با انگشت شصت به تخته اشاره میکرد این دوست ما میزد زیر خنده و دبیر هم میگفت این فلانی ذهن اش خرابه !

الان هم شده حکایت ذهن خراب آقایون !

سریال هایی مثل "ترانه مادری" و یا همین سریال "روز حسرت" که دارند به ترویج خرافه پرستی می پردازند را چرا جلوشون گرفته نمیشه ؟ مگه معصومه نرفته بهشت ؟ کی حکم داده که فلانی - اسم اش را یادم نمیاد بازیگری که افسانه بایگان نقش اش را داره - هم میره توی بهشت ؟

اینا واقعیت جامعه ماست یا بزنگاه ؟
یا بیکاری که توی مامور بدرقه توی جامعه ماست ؟

واقع بین باشیم و جلوی نمایش واقعیت ها را نگیریم که فردایی که بچه ای با دیدن این فیلم ها اومد توی جامعه فکر نکنه همه مثل فیلم روز حسرت فرشته هستند ! باید بدی ها را نشون داد تا خوبی ها به چشم بیان !

من خودم تا قبل سربازی اونقدر پاستوریزه بودم - از لحاظ آشنایی با فحش ها - چون همه مردم را مردم خوبی فکر میکرم , اما تا توی 18 سالگی و بعد دبیرستان رفتم پادگان و فرمانده یگان سلام نکرده یک فحش آب نکشیده ناموسی داد فهمیدم نه جامعه ما و واقیت اش چیز دیگه ای !

چشم ها را باز کنیم و بزنگاه ها را ببینیم !

در همین زمینه:
«بزنگاه» ضعيف‌ترين كار عطاران است
سريال «بزنگاه» سلامت خانواده‌ها را متزلزل مي‌كند
و در آخر تعطیل شد !
دستور توقف پخش سريال «بزنگاه» ابلاغ شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر