نتیجه تلاش و زحمت نوجوانان و فوتسالیستها

توی این 1-2 هفته اخیر توی فوتبال اتفاقات جالبی افتاده که مقایسه اونا میتونه جالب باشه , موفقیت تیم ملی فوتسال و رفتن در جمع 8 تیم برتر جهان و پیروزی های تیم فوتسال نشانه تمریم و ممارست که بازیکنان داشتند , تیم ملی نوجوانان هم امروز قهرمان آسیا شد و به جام جهانی هم راه یافت , تموم اینهای نتیجه تلاش و تمرین که داشتند , مثلا فوتسالیستها کسانی هستند که روزی 2-3 نوبت تمرین میکنند !

در مقابل این تیمها تیم تن پرور هایی مثل تیم ملی ایران و استقلال و پرسپولیس وجود داره , کسانی که تا 60 برابر اون نوجوانان و تا 5 برابر فوتسالیستها حقوق میگیرند بازیکنانی هستند که توی تیم های فوتبال کمترین موفقیت را کسب کردند , روزی یک نوبت تمرین کردن و گردش و تفریح توی خیابونهای تهران و تمرین نکردن کافی باعث شده تا به شدت کیفیت فوتبال بزرگسالان افت کنه و تعطیل کردن چند روزه تمرین ها و .. باعث شده تا بازیکنان در حد بازیکنان درجه چندم باشند !

کاش همه تلاش و پشتکار را از فوتسالیست ها و نوجوانان یاد میگرفتند !

۳ نظر:

ناشناس گفت...

خداییش وضعیت تیم ملی انقدر هم که شما می گید حاد نیست!(به نسبت اینکه خیلی بازیکنان مطرحی رو جمع نکرده.)مربیشم روز به روز داره رو خودش کار می کنه و اخلاق و رفتارش اقلا داره بهتر می شه.
راستی چرا سیستم نظر دادن اینطوری شده؟ شما اصلا به کامنتاتون نگاه می کنید؟ آخه هیچ وقت هیچ عکس العملی ندارید! (به آشنا ها منظورمه. نه خودم که ناشناسم)

Parham گفت...

سلام دوست ناشناس عزیز: یک کمی حاد ولی امیداورم بهتر بشه ؛ به کامنت هام خیلی اتفاقا توجه دارم و اگر کسی باشه که بشناسم جوابش را میدم , اگر جواب شما را ندادم بگین تا بدم :)

ناشناس گفت...

نه. حرفهای من جواب نداشت. یعنی سوالی نبود. منتظر جواب هم نبودم. همینطوری گفتم. از چند ماه پیش که اینجا کامنت گذاشتم برام سوال شده بود. برام جالب بود که بدونم. شاید چون من تا حالا تنها ناشناس اینجام. مرسی.

ارسال یک نظر