بازی دخترها و پسرها همین است !

بازی دخترها و پسرا ها همین است , اولش که شروع میشه دو طرف فکر میکنند یک چیزی کم دارند که با هم دوست شدن , دو طرف اول دوستی خیلی با خودشون فکر می کنند که واسه یک کمبودی این رابطه را شروع کردن , اما چند ماهی - اگر خیلی دوستی از روی هوا و هوس باشد - که گذشت و یا شاید چند سالی - اگر خیلی عاشقانه باشد - می بینند که نه این دوستی انگار اون چیزی نیست که دنبالش بودن , انگار همه ی اون چیزایی که میخواستند توی این دوستی نیست , میگن تموم و تموم میشه !

میرن دنبال کار خودشون دخترها و پسرها که شاید دوست بهتری پیدا کنند ولی این چرخه همش ادامه داره و هیچ وقت تموم نمیشه و هیچ وقت اون کسی که دنبالش هستند اصلا انگار هنوز زائیده نشده !

آره دوستی دخترها و پسرها همین است و پایانی ندارد ! افسوس که ما هیچ وقت واسه اون چیزی که داریم تلاش نمیکنیم !

دوستی دخترها و پسرها یک پازل که باید دو نفری تکمیل اش کنند , دوستی عادت نیست که کسی بخواد بهش عادت کنه یا از سر خودش بندازه , دوستی اعتیاد نیست که کسی بخواد ترک کنه , دوستی پازلی که با دوستی دو نفر تکمیل میشه و هیچ وقت برش و طرح تموم پازل ها یکسان نیست که فکر کنی و فکر کنیم اگر به این قطعه نمیخوره باید بریم توی پازل دیگه و توی طرح دیگه جا بشیم و جا بشه !

۲ نظر:

ناشناس گفت...

- درباره دو خط آخرپست:
اگه یه قطعه ای به یک پازل نخوره خوب لابد مال اون پازل نیست. باید بره کنار یه قطعه ای که جفتش بشه و کاملش کنه. بمونه تو اون پازل که چی بشه؟ همه آدمها دنبال نیمه گمشده شون می گردند. (امیدوارم که همه بتونن پیداش کنن.)(البته منظورم لزوما رابطه یک پسر و دختر نیست.)
- درباره مطلب توئیتر:
پنهان کردن هویت در اینترنت امکان یه دوستی و رابطه ی بی تعهد رو فراهم می کنه ضمنا فرصت گفتن همه مدل حرف و نظری رو هم میده!!! که خوب البته هر دوش معمولا جالب نیست. اما شما خودتون این امکان ناشناس بودن رو فراهم کردید!! هرچند من خودم واقعا ناشناسم. حداقل شما اصلا منو نمی شناسید. اما اگه منظورتون این بود که از کامنت های افراد ناشناس خوشتون نمیاد حتما بگید. قول می دم بعدش دیگه اظهار نظر نکنم.

Parham گفت...

ناشناس عزیز - در مورد قسمت اول موافقم ولی یکی کمی هم باید با مشکلات ساخت !

در مورد ناشناس بودن هم اینجا منظورم نبود , منظورم این بود که کسی خودشو را درست معرفی نمیکنه که چیکار میکنه و ... مثلا حتی شغل اش چیه ! مگه ما شغل و غیره را توی شهر امون مخفی میکنیم ؟

ارسال یک نظر