رفیق

هی سلام رفیق چطوری ؟

اول اندش که رفیق هم رفیق های قدیمی , دوما اندش که با این رفیق خیلی حال میکنم !

دیشب داشتم فیلم اسلحه آمریکایی را از ام بی سی پرشیا میدیدم , خیلی جاها این کلمه رفیق را ترجمه کرده بود , باباهه میخواست با بچه اش رفیق باشه , خیلی کلمه سنگین و خوبیه این رفیق , خیلی باهاش حال کردم .

رفیق یک کلمه ی سنگین واسه یک دوست خیلی خیلی خوب و بزرگه , کلمه ی سنگینی به نظر من و واسه هر کسی نمیشه استفاده اش کرد , دوست دارم با داداشم و بابام و خانواده ام رفیق باشم , دوست دارم رفیق فابریک داشته باشم , دوست دارم رفیق را واسه بهترین ها به کار ببرم , دوست دارم بگم ما با هم رفیق یم ها !

دوست دارم بعد ها اگر پسری داشتم باهاش رفیق باشم , باهاش برم بیرون و مثل دوتا رفیق باشیم با هم ! دو تا رفیق صمیمی ...

شما چند تا رفیق دارین ؟ چند تا رفیق قدیمی دارین ؟ چند تا رفیق صمیمی دارین ؟ با خانواده اتون هم رفیق هستین یا نه ؟

باید بشینم امشب بشمارم ببینم چند تا رفیق دارم !

راستی رفیق کجایی کم پیدایی ؟

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
رفاقت!!!
رفیق فابریک!!!
منم یه چمله شنیدم تو سریال خیلی قشنگ شب دهم: رسم رفاقت صداقته ، نه لاپوشونی و بی صداقتی!!
این روزها...
رفیق!!!
ولی با همه این روزها خدا رو شکر می کنم که من به غیر خانواده یکی خیلی خوبش رو دارم
همیشه شاد باشین

ارسال یک نظر