کمیته انضباطی مزه ی فوتبال و داربی را از بین برده !

امروز خبری درباره "نشست انضباطی بازیکنان استقلال و پرسپولیس برای تشریح تخلفات و تنبیهات" خوندم و اصلا این نشست قابل هضم نیست !

متاسفانه چند سالی بازی های داربی دیگه اون هیجان قبل را نداره , بازی ها به زور داور و سیاست باید حتما مساوی تموم بشه تا بازیکنان و تماشاگران نیوفتند به جون همدیگه و دعوا نشه !

اگر این چند ساله جریان های سیاسی و مصالح مسخره فوتبال نبود که حتما باید بازی مساوی بشه اینقدر برد یکی از دو تیم مهم نمی شد و یک بازی عادی بود !

الان چند ساله که دیگه حتی تعداد کارتهای زرد دو تیم هم به تعداد اخراجی های سالهای قبل نمی رسه !

متاسفانه کمیته ی انضباطی هم مثل برخی مراجع قضایی در ایران به جای فرهنگ سازی راه پیشگیری را ترسوندن ( با جریمه های من در آوردی روساس کمیته انضباطی ) و جریمه های سنگین پیش گرفته و این مسائل باعث شده تا تموم طراوت بازی هایی همچون داربی از بین بره , قبلا تا بازی دو تیم بود چند اخراجی و بازی تعصبی دو تیم باعث یک فوتبال جذاب میشد , ولی هم اکنون بازیکنان از ترس گرفتن اخطار یک بازی سرد و بی روحیه را به نمایش میذارن !

اتفاقاتی دیگر مانند ضیافت آماتور و مسخره ی شام قبل از داربی که خوشبختانه بار اول از طرف استقلال بایکوت شد چند سالی دیگه برگزار نمیشه , که متاسفانه کمیته انضباطی ( لولو خور خوره فوتبال که بازیکنان مجبورند در جلسه آن شرکت کنند وگرنه تموم زندگی ورزشی اشون را با امضایی نابود میکنند ) امسال به شیوه ای دیگر این سنت آماتوری را برای جمع کردن بازیکنان دو تیم قصد داره برگزار کنه !

آقایان لطفا دست از سر این دو تیم بردارید , آقای شریفی شما هم مثل آقای شاه حسینی با قوانین جنگلی خود تیشه به ریشه ی فوتبال جذاب میزنید , تاسف آوره که تنها سرگرمی جذاب را هم با دلسوزی های بیهوده و کورکورانه خودشون نابود کردند !

بازیکنان عزیز استقلال و پرسپولیس لطفا در بازی فقط جنگ به میدان برین و قلم پای هم دیگه را نشونه برین , این بازی یک بازی گلادیاتور گونه است نه اون بازی سرد و بی روحی که شما نشون میدین .

در همین زمینه:
نشست انضباطی بازیکنان استقلال و پرسپولیس/ تشریح تخلفات و تنبیهات

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلااااااام رفيق قبلنا. كي بي ادبي كردم؟ گفتم بي سوادي يا گفتم راه كشف گرل فرند با كمالاتتو به ما هم بياموز. چرا جوابا اونو مهربون دادي به من كه مي رسي ... به هيكل من؟ كم مياد به مام بگوي كجا جسيش؟ طرف اند آرامشه صدا زن يوزارسيف از كامنتاش مياد.

ارسال یک نظر