چه کسی او را کشت ؟


گاهی نمیدونیم با کارهامون کسی را میکشیم , گاهی هم نمیدونیم خودمون گاهی داریم با دستای خودمون خودمون را خفه میکنیم , خودمون کسی را میکشیم و بعد دیگران ما را میکشند .

پسری یا دختری خودکشی کرد ! به همین سادگی

حالا میگردن دنبال اینکه چه کسی باعث خودکشی شده!
پدرش میگه تقصیر من بود که بهش سخت گرفتم و فلان چیز را واسش فراهم نکردم
مادرش میگه تقصیر من بود , باید بهش توجه میکردم
برادرش میگه تقصیر من بود کاش یک کمی کنارش بودم
خواهرش میگه من در حق اش خواهری نکردم

دوستش میگه من کشتمش , نمی تونست همه چیز را به خانواده اش بگه , کاش من کنارش بودم و به حرفاش گوش میکردم
دوست دختر یا پسرش میگه تقصیر من بود همش

همه خودشون را مقصر میدونند ولی افسوس که دیگه سودی نداره چون این یک خودکشی دسته جمعی بوده , اون زمانی که پدر باید توجه میکرد نکرده , مادر توجه نکرده به احساسات فرزندش , و هیچ کسی به وظیفه اش درست عمل نکرده تا باعث شده کسی خودکشی کنه !

به دوستان و اطرافیانمون توجه بیشتری کنیم

فیلم چه کسی امیر را کشت را هم ببینید

خودکشی هم کار انسان ضعیف النفس هست !

۲ نظر:

ناشناس گفت...

واقعا! بقول آندره مالرو: زندگي هيچ ارزشي ندارد ولي هيچ چيز ارزش زندگي را ندارد.
حالا چي شد به فكر نوشتن اين موضوع افتاديد؟

ناشناس گفت...

بله استاد....

ارسال یک نظر