آقای مجتبی جباری زمان حرفه ای شدن رسیده است !


چهارشنبه اینقدر که از حرکت آماتوری جباری موقع تعویض با برهانی ناراحت شدم که از باخت استقلال ناراحت نشدم , حرکت غیر حرفه ای جباری موقع تعویض با آرش برهانی و تاسف برهانی از این حرکت کاملا از نشان یک بچه که وارد زمین فوتبال شده داشت !

متاسفانه این فوتبال فقط پول دادنش حرفه ای شده و به قول ناصر حجازی شماره هاش انگلیسی شده ! ولی متاسفانه بازیکنان همون آماتور ها هستند و اجازه هر جسارتی را به خودشون میدن !

بازیکنانی امثال جباری ها , صادقی ها , قربانی ها , حقیقی ها و بازیکنانی که از سنین پائین وارد باشگاه می شوند باید بدونند خیلی بیش از صد میلیون ها به باشگاهشون بدهکار هستند !

متاسفانه بازیکنانی که بازی اشون حتی 10 درصد یک بازیکن انگلیسی هم نیست و یک دهم اون هم تمرین نمی کنند مثل زیدان ناز میکنند , تا حالا شنیدین زیدان و سایر بازیکنان حرفه ای سر تمرین به خاطر پول ندادن حاشر نشن ؟ اصلا چنین چیزی غیر ممکنه !

بازیکن مثل یک کارمند که بابت حضورش توی باشگاه حقوق میگیره , مثل بازیکن انگلیسی که از صبح تا عصرش را با کارهای مختلف توی باشگاه سپری میکنه , نه بازیکن ایرانی که میاد چندین برابر میگیره و روزی 2 ساعت تمرین میکنه بقیه اش در جردن مشغول دختر بازی باشند !

اینا بازیکن نیستند یک عده فوتبالیست آماتور هستند که چند تا مدیر بزرگشون کردن فقط با قرارداد های بی سر و ته , ارزش بازیکنی مثل جباری فقط و فقط 10-20 میلیون تومنه ! بیشتر این حق اش نیست , نه به اندازه 120 میلیون تمرین میکنه و نه به اندازه 120 میلیون بازی کرده , جباری نمونه بارز اشتباه فتح الله زاده است فقط !

بازیکنی که بیشترین زمانی مصدومیت توی استقلال را داره نباید به خودش جرات بده اینجوری مدعی باشه و شاکی باشه و بعد هم رفتار آماتوری خودش را به مسائل درونی باشگاه ربط بده .

اشتباه غیر حرفه ای مدیران در عقد قرارداد که اگر پول نگرفتید نیز یکی از دلایل این مشکلات است , مدیران سیاسی و غیر ورزشی که حتی سابقه ای نیز در مدیریت ندارند علت اصلی این مشکل است .

این بازیکنان فقط علی پروین را میخواد و چهار تا فحش آبدار که بازیکن از ترس جرات نکنه تکون بخوره , این بازیکنان همون شاگردهای دبستانی هستند که معلم باید با خط کش بالا سرشون بایسته , فقط قد بزرگ کردن !

این جمله ی علی پروین را گفته بود آقای دایی شما محبوب نیستی شما مشهور هستی را باید اینگونه گفت آقای جباری شما محبوب نیستی و فقط مشهور هستی !

مجتبی جباری دیگه از چشم همه افتادی !
دیدی هم که راحت تا زمانی که نبودی چات پر شد , پس یک نگاهی به خودت و گذشته ات بکن , قدر خودت را بدون

جباري از حضور در تمرينات استقلال منع شد
جباري: نه از قلعه‌نويي مي‌ترسم و نه نگران پولم هستم ای هم نمونه مصاحبه آماتور گونه

آقای جباری بازی امشب جرراد مقابل منچستر را ببین که تعصب چیه و بازیکن حرفه ای کیه !

۲ نظر:

ناشناس گفت...

من هم واقعا خیلی ناراحت شدم.فکر کنم کاری کرد که همه ناراحت شدن

ناشناس گفت...

منم بدم اومد. خو فوتبال بايد به بقيه چيزامون بياد خوب.
پسر ما چند تا ناشناسيم ميام اينجا معلوم نيس كي به كيه اما انگار تو ناشناسا را هم تشخيص مي ديا!

ارسال یک نظر