ر‌ی‌ر‌ا ؛ سهیل نفیسی و پریا

این روزها این آهنگ های آلبوم ری‌را از سهیل نفیسی را گوش میدم , خیلی آرومم میکنه , آرامش خاصی داره , آرامش خاصی که توی صدای سهیل نفیسی هست و شعرهای نیما یوشیج و احمد شاملو را میخونه .

یکی بود یکی نبود
زیر گنبد کبود
لخت و عور تنگ غروب سه تا پری نشسته بود
گیسشون قد کمون رنگ شبق
از کمون بلن ‌ترک
از شبق مشکی ‌ترک
زار و زار گریه می‌کردن پریا
مث ابرای باهار گریه می ‌کردن پریا
از افق جیرینگ جیرینگ صدای زنجیر می ‌اومد
از عقب از توی برج ناله ی شبگیر می ‌اومد
...
..
.
عید مردماس
دیب گله‌ داره
دنیا مال ماس
دیب گله داره
سفیدی پادشاس
دیب گله داره
سیاهی رو سیاس
دیب گله داره

پریا

گوش کنید ( البته آلبومش مال چند سال پیش هست )

۳ نظر:

ناشناس گفت...

خیلی قشنگ این آلبوم

ناشناس گفت...

من عاشق شاملو هستم ... ارادت خاص دارم به تمام کارهاش و مخصوصاً صداش .. :)

هما گفت...

سلام
اول با کلی تخیر عیدتون مبارک
بعد اینکه وای چقدر این آهنگ فوق العاده است
همین الان شونصد دور فکر کنم گوش کردم!
لینک دانلودشم پیدا کردم
http://www.mediafire.com/?chebylie3fb
http://rapidshare.com/files/92735233/Soheil_Nafissi_-_Rira.zip
البته من چون رپیرشر خیلی اذیتم می کنه تو دانلود و ازش خوشم نمیاد از مدیافایر دانلود کردم...یه سوال چرا اکثرا لینک دانلود آهنگها رو نمی ذارین...دلیل خاصی داره؟!

همیشه شاد باشین

ارسال یک نظر