اگر کسی از توی قوطی بیرون نیاد , قطبی سرمربی ایران شده است !

خداوند دو بار میخندد:یکبار زمانی که میخواهد دست یک نفر را بگیرد و بالا ببرد،اما تمام آدمها پایش را چسبیده اند و خداوند با لبخند این کار را انجام میدهد. زمان دوم وقتی خداوند میخواهد یک نفر را زمین بزند و همه دستش را گرفته اند ،اما خداوند باز هم میخندد , تا خدا نخواهد هیچ اتفاقی نمی افتد.

فوتبال کثیف و سیاسی ایران که با رابطه و زد و بند علی دایی را آورده بودن بالا مجبور شدن تا دایی را برکنار کنند و الان دنبال مربی باشند !


توی فوتبال ایران سه چیز وجود داره , زد و بند سیاسی و قوطی بازی , دلال , علم و دانش فرد , علی دایی با قوطی بازی ( یعنی تا لحظات آخر نیست و یک دفعه پیداش شده ) سرمربی ایران شد ! و قطبی اون زمان کنار رفت اون دوره دلال هم بود که خاویر کلمنته مربی ترشیده ی تاریخ مصرف گذشته اسپانیایی را آوردن !

این دوره هم همین سه چیز را داریم , قوطی بازی با مایلی کهن ( که نا موفق ترین مربی دهه اخیر ایران بوده است و این روزها هم به غیر از چند برد خفیف مقابل ته جدولی ها 5 هفته ناکام بوده ), دلال بازی با تروسیه و دنیزلی ( مربیانی که توی 10 سال اخیر موفق نبودن ) و قطبی که علم و دانش داره ولی خب از پدر سوخته بازی بهره ای نبرده !

تا دیشب ( بامداد سه شنبه ) افشین قطبی طی توافقات انجام شده به عنوان سرمربی انتخاب شد ولی اقدام سر خود مایلی کهن که عصر دوشنبه از بازیکنان حداحافظی میکنه معادلات را برای 24 ساعت میریزه ب هم , متاسفانه صبح سه شنبه 2 تا دلال بزرگ فوتبال فیلیپ تروسیه مربی تاریخ مصرف گذشته که عربها یک دور ازش استفاده کردن و مصطفی دنیزلی که اون هم به نوعی ناموفق بوده دهه اخیر ولی هنوز مزه دلار های پاس و پرسپولیس زیر زبونش هست را رو کردن تا معادلات را برای انتخاب سرمربی 48 ساعت به تعویق بندازند !

متاسفانه قوطی بازی و دلال بازی معضل فوتبال ما شده است !
اگر مایلی کهن خدایی نکرده سرمربی ایران شد باید فاتحه فوتبال ایران را خوند ! البته با توجه به اختلافش با دایی بعید نیست این اتفاق بیوفته !

از بین پنج کاندید داخلی و خارجی , قطبی , قلعه نویی , مایلی کهن , تروسیه , دنیزلی فعلا شانس قطبی بیشتره ولی خوب همیشه اتفاقات غیر قابل پیش بینی داریم و خواهیم داشت !

مهران مدیری این روزها داره خیلی قشنگ پشت پرده فوتبال کثیف ایرانی را نشون میده , اونقدر واقعیت پشت پرده فوتبال وجود داره که فقط این فوتبال را هر لحظه تهوع آور تر از قبل میکنه !

۵ نظر:

ندا.ح گفت...

هر کسی که مربی بشه .. انتظار معجزه نباید داشت ... به نظر من دیگه مهم نیست ..
بر لوح نشان بودنی ها بوده است
پیوسته قلم ز نيک و بد فرسوده است
در روز ازل هر آن چه بايست بداد
غم خوردن و کوشيدن ما بيهوده است
...

شهروز گفت...

همه گناها كه گردن دايي نيست.
من يه سوال ازت داشتم تو هيچ وقت تو زنده رود نوشتي؟ انگار اونجا دو سه تا پست ازت ديدم باهاشون كار مي كني؟ يا مي كردي؟

Parham گفت...

آره شهروز جان توی زنده رود هم هستم :)
http://weblog.zendehrood.com/parham

شهروز گفت...

نه منظورم اين بود كه تو فرابرد كار مي كني يا مي كردي آخه يه سوالي ازت دارم اگه كار مي ردي باهاشون بگو تا ازت بپرسم.

Parham گفت...

نه کار نمیکردم ولی میشناسم اشون , بپرس بتونم جواب میدم , یک اطلاعاتی دارم :) parhamb@gmail.com

ارسال یک نظر