مایلی کهن از توی قوطی دراومد ؛ با کدام پشتوانه ؟

اول یکی بیاد 5 برد پیاپی یا یک افتخار حتی مثلا حضور در جمع تیم های بالای جدول را توسط مایلی کهن توی 12 سال اخیر بگه !

واقعا داغون شدم با این انتخاب , در حالیکه برخی از افراد با افشین قطبی توافق نهایی کرده بودن ولی خب از اونجایی که هیچ کار این مملکت معلوم نیست یک دفعه محمد مایلی کهن ناموفق ترین مربی دهه اخیر ایران ناگهانی سکان تیمی را دست گرفت که 12 سال قبل به خاطر عدم موفق در راهیابی به جام جهانی ازش اخراج شده بود !

متاسفانه عدم کفایت کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و عدم توانایی در تصمیم گیری باعث شد تا حامی تیم ملی - مهرداد بذرپاش - یکی از تاثیر گذارترین افراد در انتخاب سرمربی تیم ملی باشه !

دروغ و ریا و دو رویی از سرتا پای فدراسیون فوتبال کثیف فوتبال ایران میباره , کسی که خودش شخصا زنگ میزنه امیر فلعه نویی و افشین قطبی بعد از اینکه مثل مرد نتوسنت حرفش را به کرسی بشونه منکر هرگونه مذاکره شد تا نوکری خودش را به علی آبادی نشون بده !

عق توی فوتبال کثیف ایران که باید اینجوری همه چیز عوض بشه ! بی کفایتی مدیران ارشد ایران باز هم یک بخش دیگه را نابود کرد و فوتبال ایران را دست فردی داد که فکر میکنه هنوز 12 سال پیش که با صلوات و شب زنده داری و اینا بشه کره جنوبی را برد !

آقای کفاشیان فوتبال علی اصغری و سلام و صلواتی 12 سال پیش دیگر نیست که شما ( علی آبادی البته ) مایلی کهن را سرمربی تیم ملی کردید !

گرچه از شدت ناراحتی تا مرز سکته هم رفتم و نفرین ها را نثار تیم ملی کردم ولی با این حال به عنوان یک ایرانی آرزو دارم تا تیم ملی کشورم بره جام جهانی چون سرافکندنگی نرفتن به جام جهانی به مراتب بیشتر است !

علی دایی که خودش هم دوست داشت وارد این بازی بشه قربانی یک سیاست کثیف بشه تا برای نابودی علی دایی دشمن درجه یک اش مایلی کهن را سرمربی تیم ملی کنند !

آقای احمدی نژاد , آقای علی آبادی , آقای کفاشیان شما یکی از سرمایه های 20 ساله ی اخیر ایران را با عدم مدیریت صحیح نابود کردید !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر